Oglasi za posao

Konobar (m/ž)

Budva, Crna Gora 20. april 2024.
logo

Ānanti Resort, Residences & Beach Club

Ānanti Resort, Residences & Beach Club, prvi rizort (5 zvjezdica) u Crnoj Gori koji se pridružio internacionalnoj hotelskoj grupaciji The Leading Hotels of the World, je luksuzno primorsko odmaralište u Crnoj Gori koje se nalazi direktno iznad najatraktivnijih plaža Budvanskog zaliva, nudeći savršen balans savremenog luksuza i osećaja boravka kao kod kuće, u apartmanima i vilama sa potpuno modernim arhitektonskim stilom i pogledom na Jadransko more.
Više informacija o rizortu možete pronaći putem web stranice: www.ananti.me ili na Instagram profilu @anantiresort.

Ānanti Resort raspisuje oglas za poziciju:

Konobar (m/ž)

Opis posla:
  • Dočekuje, pozdravlja i uslužuje goste restorana, odnosno bara za koji je zadužen, u okviru određenog reona, po rasporedu nadležnog menadžera;
  • Priprema svoj reon za rad, stolove i stolice, briše ih, iznosi cjenovnike na stolove, polira čaše i ostali sitan inventar, odstranjuje neispravan inventar, prima goste, preporučuje i pomaže gostima pri izboru narudžbine, poslužuje goste;
  • Porudžbine dobijene od gostiju poručuje u šanku, kuhinji i zahtijeva brzu i tačnu isporuku poručenih konzumacija;
  • Priprema salu, stolove i stolice, sitni inventar, provjerava njihovu ispravnost i čistoću;
  • Prije iznošenja konzumacija, kontroliše inventar, da li je ispravan i čist, kontroliše konzumacije po broju, izgledu i njihove normative vodi računa o dolasku i odlasku gostiju, provjerava kod gostiju da li žele naknadne porudžbine, kontroliše prijatan boravak gostiju;
  • Poznaje ponudu restorana ili bara, pridržava se propisanih cijena iz karte pića, jelovnika i vinske karte, naplaćuje račune u skladu sa zvaničnim cjenovnikom;
  • Dužan je da uredno preda svoj pazar i uplati eventualnu razliku u pazaru uslijed nastalih manjkova, dužan je da odvojeno čuva bakšis od pazara;
  • U slučaju nesporazuma sa gostom, ili žalbe gosta, dužan je pozvati i obavestiti Menadžera, radi otklanjanja nesporazuma;
  • Ukoliko svoj rad obavlja u prvoj smeni, dužan je da pripremi salu za serviranje doručka, po završetku istog dužan je sav inventar pripremiti za sljedeći dan;
  • Dužan je da na vreme dolazi na rad, da vodi računa o ličnoj higijeni i profesionalnom izgledu, kao i o higijeni inventara i prostorija gdje radi, da ne služi goste koji su pod dejstvom alkohola i one koji svojim ponašanjem ometaju normalan rad u sali;
  • Odgovara za pravilno izvršene poslove i zadatke koji su mu opisom dati, za dnevni pazar, za inventar kojim raspolaže, za tačnost naplate računa, kasiranje i prilaganje kasa blokova - fiskalnih računa gostu, uz svaku konzumaciju;
  • Odgovara inspekcijama za svaku nađenu nepravilnost, za blagovremeni sanitarni pregled, za lijepo i korektno ponašanje prema gostu; poštovanje hotelskih propisa i standarda;
  • Obavlja poslove po nalogu menadžera u slučaju organizovanja događaja (eventa) koje je ugovorio menadžer prodaje;
  • Poznaje sve artikle na meniju i karti pića/vina, kao i načine njihove pripreme i prezentacije i bude u stanju da gostima ponudi kvalitetne kombinacije jela i pića;
  • Da sve predviđene usluge restorana, bara, mini bara, odnosno banket službe pruža efikasno i na ljubazan način, u skladu sa hotelskim standardima;
  • Da izlazi u susret zahtijevima gostiju na profesionalan i ljubazan način i da pretpostavljenima prijavljuje žalbe gostiju ukoliko nije bilo moguće naći adekvatno rešenje na licu mesta, kao i da provjeri da li je gost zadovoljan riješenjem;
  • Da bude fleksibilan po pitanju eventualnih promjena mjesta rada u okviru sektora Hrane i Pića i hotela uopšte i da u slučaju promene odjeljenja izvršava sve radne zadatke koji su mu dodijeljeni na novom radnom mjestu;
  • Da se pobrine da njegov radni prostor uvjek bude čist i uređen po dogovorenim standardima;
  • Da obavlja proceduru otvaranja i zatvaranja smjene predviđene za to radno mjesto;
  • Da po potrebi vrši “Room service” usluge po postojećoj proceduri;
  • Da po potrebi u kooridnaciji sa recepcijom i domaćinstvom, vrši pravilnu postavku VIP tretmana u skladu sa procedurom;
  • Da učestvuje u izdavanju pića iz bara kada je to potrebno;
  • Da kontroliše i racionalizuje potrošnju opreme i sredstava za rad obezbjedjujući da otpis bude što manji;
  • Da učestvuje u periodičnim i godišnjim inventarima operativne opreme;
  • Da održava visok standard lične higijene i izgleda;
  • Da prisustvuje svim sastancima i obukama na koje je pozvan;
  • Za svoj rad odgovoran je Menadžeru sektora F&B;
  • Osim poslova navedenih u popisu poslova i zadataka, zaposleni se obavezuje da obavlja i druge poslove i zadatke koji u skladu sa propisima i standardima njegovog zanimanja spadaju u djelokrug rada.
Kvalifikacije:
  • Neophodno znanje engleskog jezika, poznavanje ostalih jezika je prednost;
  • Neophodno prethodno radno iskustvo, poželjno u hotelima visoke kategorije.
 
Beneficije:
  • Zaposlenje i prijavu radnog odnosa;
  • Smještaj zaposlenih ili troškove prevoza;
  • Dva obroka dnevno;
  • Mogućnost ličnog i karijernog razvoja;
  • Rad u dinamičnom okruženju u hotelu sa 5* na obali Jadranskog mora;
  • Rad u okviru internacionalne prestižne grupacije The Leading Hotels of the World.

Za sve informacije pozvati: +382 33 688 988 ili se prijaviti putem emaila: gm@ananti.me

 

Ānanti Resort, Residences & Beach Club