Građevinska kompanija Admiral Holding tokom desetogodišnjeg poslovanja prepoznata je kao kompanija sa visokokvalitetnim standardima u građevinarstvu i impozantnim projektima poput Sunstone Residence-a.
Zbog budućih velikih projekta, širimo svoj tim i tražimo proaktivnu osobu, orjentisanu na detalje i sa izraženim analitičkim vještinama. Ukoliko posjeduješ ove vještine, pridruži se našem timu na poziciji:
Administrativni asistent Projekt menadžeru
Lokacija: Podgorica
Opis posla:
- Poslovna komunikacija i korespodencija
- Priprema, pregled i administracija svih vrsta poslovnih dokumenata (ugovora, ponuda, zahtjeva, dopisa, izvještaja, analiza)
- Prijem, koordinacija i efikasan prenos informacija
- Prijem i prosljeđivanje službene pošte i druge korespodencije, kao i vođenje poslovne dokumentacije
- Informisanje potencijalnih kupaca o svim aspektima prodajnih jedinica
- Prijem i preusmjeravanje telefonskih poziva
- Organizacija sastanaka
- Trebovanje kancelarijskog materijala
- Ostali administrativni poslovi na zahtjev Projekt menadžera
Uslovi:
- VSS
- Neophodno prethodno iskustvo od minimum 1 godinu na istim ili sličnim poslovima
- Neophodno prethodno iskustvo u građevinskoj firmi
Profil kandidata:
- Izražene analitičke vještine
- Sistematičnost
- Proktivnost
- Odlične interpersonalne vještine
Šta možete da očekujete od nas:
- Rad u kompaniji koja je prepoznata po eksluzivnim objektima
- Dinamičan posao koji svaki dan donosi izazove
- Timsko okruženje profesionalca koji su spremni da sa vama razmijene iskustva i znanje
- Dugoročno angažovanje
- Učenje i razvoj
Zainteresovani kandidati mogu se prijaviti tako što će poslati svoj CV uz naznaku za koje radno mjesto se prijavljuju, na e-mail adresu
office@admiralholding.me