Kompanija Montenegro Tourist Service Grupacija u okviru koje posluju 13 kompanija iz oblasti turizma, digitalnog marketinga, IT razovoja, transporta i usluga, usljed razvoja novih projekata kao i ekspanzije Grupacije, ima otvoreno radno mjesto na poziciji:
Asistent u finansijama
GLAVNE DUŽNOSTI I ODGOVORNOSTI
- Analizira, planira i organizuje poslove po prioritetima;
- Obezbjeđuje evidenciju praćenja prihoda i rashoda;
- Priprema podatke radi izrade finansijskih iskaza;
- Prati finansijske transakcije koje se odnose na projekte;
- Unosi podatke u tabelu troškova, dugova i potraživanja u kriznim situacijama za poslovanje;
- Pruža pomoć oko pripreme administracije;
- Razvrstava fakture, vrši fakturisanje;
- Priprema razne vrste izvještaja po nalogu nadređenog;
- Predstavlja podršku ostalim sektorima u vidu kalkulacija, fakturisanja, traženja i ispravljanja grešaka vezanih za iste;
- Obavlja poslove knjigovodstvene evidencije;
- Radi na evidenciji potraživanja dužnika i sa njima ostvaruje kontakt u cilju naplate duga;
- Sastavlja izveštaje za potrebe menadžmenta;
- Priprema podatke i učestvuje u obavljanju revizije i svih vrsta kontrola;
- Priprema i sprovodi periodične i godišnje popise sredstava i izvora sredstava;
- Sarađuje sa klijentima, bankama i državnim institucijama u skladu sa obavezama društva;
- Proaktivno daje sugestije za poboljšanje procesa i procedura u dijelu finansija
NEOPHODNA ZNANJA I VJEŠTINE
- Visoka stručna sprema, VII1 nivo kvalifikacija iz oblasti ekonomije, bankarstva i slično;
- Poznavanje poslova iz područja rada: finansije, računovodstvo, bankarstvo, analitika, statistika;
- Minimum 2 godine radnog iskustva u praktičnom radu i pripremi finansijskih izvještaja;
- Poželjno iskustvo u računovodstvu u oblasti turizma;
- Osjeća se komforno da radi u dinamičnoj sredini gdje su promjene svakodnevnica;
- Pozudan, ekstremno orjentisan na detalje, kao i neko ko uvijek ima ponuđena rješenja;
- Tačnost, ažurnost, sistematičnost i odgovornost;
- Tečno znanje engleskog jezika (poznavanje još jednog jezika poželjno);
- Rad u timu i individualno;
- Spremnost na preuzimanje odgovornosti
U NAŠEM TIMU TE OČEKUJU I BENEFITI KOJI ĆE TVOJ POSAO UČINITI JOŠ BOLJIM:
- Dinamično, pozitivno i kreativno okruženje koje omogućava rast i razvoj u postizanju vaših punih potencijala;
- Kompanija koja prepoznaje i ulaže u razvoj karijere i zadovoljstvo svojih zaposlenih;
- Mogućnost ugovora na neodređeno vrijeme, sigurnu i redovnu zaradu;
- Fleksibilno radno vrijeme;
- Atraktivna ponuda plate i benefiti kao što su 30% popusta u našim restoranima, hotelu kao i brojni popusti kod naših partnera;
- Članarina u The Atlas Capital Fitness Centru po prioritetnim uslovima
Molimo vas da osim CV-ja dostavite motivaciono pismo i reference, budući da su navedene stvari sastavni dio našeg procesa selekcije.
Prijave slati najkasnije do 23.06.2023. na adresu careers@booking.me