Budi i ti dio našeg uspješnog tima! Pridruži nam se na poziciji:
Agent u korisničkom servisu
Opis posla:
- Svakodnevno obavljanje usmene i pisane komunikacije sa korisnicima posredstvom različitih kanala komunikacije
- Informisanje i edukovanje korisnika o ponudi i uslugama
- Komunikacija i pomoć operaterima u cilju pružanja potrebnih informacija i podrške
- Kontinuirana saradnja sa svim sektorima u kompaniji u cilju unapređenja korisničkog iskustva
- Sprovođenje analize korisničkog iskustva i predlaganje mjera za unapređenje istog
- Aktivno istraživanje tržišta i praćenje trendova razvoja u domenu korisničkog iskustva
Uslovi:
- Odlično znanje rada na računaru (MS Office)
- Poznavanje Engleskog jezika
- Posjedovanje izuzetnih komunikacionih veština
- Timski duh, efikasnost i odgovornost u radu
Obezbjeđujemo:
- Rad u timu profesionalaca sa dugogodišnjim iskustvom
- Mogućnosti za profesionalni razvoj i napredovanje
- Izazovno i podsticajno radno okruženje
Svi zainteresovani kandidati se mogu prijaviti putem opcije KONKURIŠITE.