Mikrokreditna finansijska institucija - MFI WIN CREDIT, raspisuje konkurs za poziciju:
Specijalista u službi finansija i administrativnih poslova
Mjesto rada: Podgorica
Ključne odgovornosti i aktivnosti:
Vođenje knjigovodstvene evidencije i provjera tačnosti evidencija
- Pripremanje i evidentiranje svih poslovnih transakcija u Glavnu knjigu i pomoćne knjige;
- Vođenje i evidencija blagajne;
- Usaglašavanje knjigovodstvenih evidencija sa stvarnim stanjem;
- Usaglašavanje knjigovodstvene i obračunske evidencije;
- Komunikacija sa organizacionim jedinicama i drugim eksternim subjektima radi korekcije netačnih evidencija.
Vršenje plaćanja
- Priprema naloga za unutrašnji i devizni platni promet u skladu sa internim procedurama;
- Praćenje priliva i odliva novčanih sredstava sa računa MFI i kontrola ispravnosti propratne dokumentacije na dnevnom nivou;
- Procesuiranje naloga za knjiženje platnih transakcija, priliva i odliva;
- Praćenje i saldiranje stanja računa sa bankama na kraju obračunskog perioda.
Vršenje obračunskih poslova
- Priprema i evidentiranje obračuna stavki OPEX-a (amortizacija, razgraničenja investicija, lična primanja i slično);
- Priprema i evidentiranje obračuna finansijskih prihoda i rashoda, potraživane i unaprijed naplaćene kamate i ispravke vrijednosti kreditnog portfolija;
- Priprema i evidentiranje obračuna po kreditnim zaduženjima;
- Učestvovanje u pripremi i zatvaranju Glavne knjige na kraju obračunskog perioda.
Pripremanje podataka za finansijsko izvještavanje
- Obavljanje svih pripremnih radnji neophodnih za otpočinjanje procesa finansijskog izvještavanja;
- Učestvovanje u sastavljanju izvještaja za eksterne subjekte u skladu sa nacionalnom regulativom;
- Učestvovanje u pripremanju finansijskih izvještaja za eksterne subjekte u skladu sa MSFI;
- Učestvovanje u pripremanju drugih finansijskih izvještaja po potrebi i na zahtjev.
Administriranje i arhiviranje dokumentacije iz oblasti radnih odnosa
- Prikupljanje dokumentacije neophodne za angažovanje novih zaposlenih, kao i priprema i predaja prijava/odjava zaposlenih kod Poreske uprave;
- Administriranje ugovora o radu, rješenja o plaćenom odsustvu i korišćenju godišnjeg odmora, odluka, sporazuma, ponuda za aneks i aneksa ugovora o radu, rješenja o prestanku radnog odnosa, potvrda i drugih potrebnih akata iz oblasti rada i radnih odnosa;
- Izrada ugovora o djelu i prijava kod Poreske uprave, te arhiviranje ove vrste dokumentacije;
- Formiranje i čuvanje personalnih dosijea, kao i vođenje baze podataka o zaposlenima (Kadrovska evidencija), uz aktivno praćenje i kontrolu kompletnosti dokumentacije (Glavna kancelarija, filijale, ekspoziture i poslovnice);
- Čuvanje dokumentacije o zaposlenima i predaja arhivskom depou u skladu sa utvrđenim pravilima.
Realizacija operativnih aktivnosti u oblasti zaštite na radu
- Učestvovanje u pripremi pravilnika, procedura i uputstava za bezbjedan rad u saradnji sa ovlašćenom agencijom i iniciranje izmjena u istim;
- Organizacija periodičnih pregleda i ispitivanja sredstava za rad, električnih i drugih instalacija;
- Administriranje dokumentacije i praćenje stanja u vezi sa povredama na radu;
- Organizovanje osposobljavanja zaposlenih za bezbjedan rad i vođenje evidencija iz oblasti zaštite na radu;
- Pripremanje i mjesečno dostavljanje ažuriranih spiskova osiguravajućoj kući vezano za kolektivno osiguranje zaposlenih lica od posljedica nesrećnog slučaja.
Vršenje administrativnih poslova u okviru svojih nadležnosti
- Organizovanje toka ulazne i izlazne dokumentacije i evidentiranje u Glavni djelovodnik, kao i evidentiranje toka dokumentacije unutar MFI kroz Internu dostavnu knjigu i Knjigu ulaznih fakture;
- Izrada zapisnika sa sastanaka rukovodstva;
- Formatiranje internih akata prema usvojenom standardu;
- Prijem poslovnih partnera i drugih stranki za potrebe izvršnog direktora.
- Organizovanje službenih putovanja i izrada putnih naloga;
- Vršenje nabavki usluga prevoza i smještaja, te periodično preispitivanje dobavljača;
- Kontrola računa za izvršene usluge, kao i njihova priprema za plaćanje.
Ostalo
- Izrada interne računovodstvene dokumentacije;
- Učestvovanje u projektima iz oblasti računovodstva, kao učestvovanje u procesima eksterne revizije;
- Obavljanje i drugih srodnih poslova po nalogu neposrednog rukovodioca.
Zahtjevi:
- Obrazovanje: IV nivo – podnivo 1, kvalifikacija srednjeg opšteg i stručnog obrazovanja, ekonomsko usmjerenje.
- Rad na računaru: Microsoft Office paket, srednji nivo.
- Vozačka dozvola: Dozvola B kategorije, aktivan vozač.
- Strani jezici: Engleski, osnovni nivo.
- Sertifikati: Ovlašćeni ili sertifikovani računovođa
- Radno iskustvo: Minimum 3 godine radnog iskustva.
Uslovi:
- Konkurentna zarada
- Integritet, kvalitet, fleksibilnost, posvećenost;
- Biti dio brzo rastuće, uspješne kompanije, uz realnu mogućnost za napredovanje
Zainteresovani kandidati prijave mogu poslati putem mejla: hr@wincredit.me ili putem opcije KONKURIŠITE.