ODM Asset d.o.o. je kompanija specijalizovana za upravljanje potraživanjima. Neprestano
unaprijeđujemo procese i ulažemo u najbolje ljude i tehnologije, kako bi na tržištu pružili usluge
najvišeg kvaliteta.
Potreban nam je:
Administrativni saradnik
Mjesto zaposlenja: Podgorica
Osnovni zadaci:
- Evidentiranje i ažuriranje ulazne i izlazne dokumentacije
- Popunjavanje djelovodne knjige
- Obavljanje poslovne korespodencije e-mailom i telefonskim pozivima
- Prijem klijenata
- Rezervacija smeštaja, putnih karata, avionskih karata i slični poslovi
- Nabavka kancelarijske opreme, materijala i drugih dobara
- Kontrola ispravnosti dokumentacije i podataka
- Izrada raznih vrsta obračuna
- Fakturisanje
- Rad u e-banking aplikaciji i komunikacija sa bankama
- Kontakt sa računovodstvom u cilju usaglašavanja podataka i objektivnog praćenja finansijskog stanja
- Prikupljanje, ažuriranje, integracija i arhiviranje dokumenata i podataka
Potrebna znanja i vještine:
- Poznavanje rutinskih bankarskih operacija
- Poznavanje MS Office paketa (prije svega dobro poznavanje excel-a)
- Pedantnost i efikasnost u praćenju i arhiviranju podataka i dokumenata
Prednosti rada kod nas:
- Karijera u visoko profesionalnom, stabilnom i podsticajnom radnom okruženju;
- Mogućnost stručnog usavršavanja, profesionalnog razvoja i napredovanja;
- Pozitivna radna atmosfera i okruženje;
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Svi zainteresovani kandidati CV mogu poslati na mail: office@odmc.me ili putem opcije KONKURIŠITE.