Organizaciona jedinica: Sektor IT i organizacije Direkcija organizacije
Naziv radnog mjesta: Project manager (M/Ž)
Nadređeno radno mjesto: Direktor Direkcije organizacije
Uslovi:
Stručna sprema:
Usmjerenje:
- Ekonomija, informatika, matematika
Prethodno radno iskustvo:
- 3 godine iskustva u upravljanju projektima
Stručna znanja:
- Okvirno poznavanje bankarskih poslova i servisa, poznavanje standarda upravljanja projektima, procesa, postupaka i smjernica, poželjni certifikati: PMI PMP, IPMA ili slično, poznavanje osnova informacione tehnologije
Informatičke vještine:
- Iskustvo u radu na Windows platformi (MS Office, MS Project Manager) i renomiranim PM alatima
Lične vještine i ponašanja:
- Donošenje odluka, planiranje i organizovanje, prevazilaženje prepreka, upravljanje resursima, izgradnja timova, fokus na rezultat
Strani jezici i stepen znanja:
- Engleski jezik, aktivno znanje u pismu i govoru
SADRŽAJ POSLA / ODGOVORNOSTI
Glavne odgovornosti / Pod-odgovornosti:
Zadaci i odgovornosti:
- Vođenje projekata u skladu sa standardima Erste Grupe i struke, kreiranje projektne dokumentacije
- Realizacija projekta u skladu sa definisanim vremenom, budžetom, opsegom i kvalitetom
- Definisanje ciljeva projekta i upravljanje njegovim opsegom
- Analiziranje mogućih rješenja u skladu sa glavnim ciljevima
- Aktivno učešće u izboru, obuci i razvoju projektnog tima
- Planiranje projektnih faza i briga o operativnom planiranju
- Upravljanje projektnim timovima koji se sastoje od tehničkih i poslovnih stručnjaka
- Osiguranje učešća svih zainteresovanih strana (stakeholders) na projektu, te razvijanje plana upravljanja vanjskim partnerima, uključujući i ugovaranje usluga
- Nadziranje i praćenje svih bitnih tačaka (milestones) u svim fazama projekta
- Analiza i unapređenje postojećeg kvaliteta upravljanja projektima i pratećih poslovnih aktivnosti
- Upravljanje razvojem i implementacijom učinkovitih postupaka i alata za vođenje projekata
- Izvještavanje u skladu sa standardima Erste Grupe
- Upravljanje i koordinacija modeliranja poslovnih procesa, analize i optimizacije istih, unapređenje procesa za koje je zadužen od strane nadređenog rukovodioca
- Praćenje kvaliteta u procesu upravljanja promjenama
- Proaktivni pristup korisnicima, prepoznavanje potreba, pokretanje inicijativa za unapređenjem ostali poslovi prema planu aktivnosti i/ili nalogu nadređenog rukovodioca
BIĆE KONTAKTIRANI SAMO KANDIDATI KOJI UĐU U UŽI IZBOR
Oglas je aktivan zaključno sa srijedom 10.04.2024. godine