INOVATIC D.O.O. je crnogorska kompanija koja okuplja tim entuzijasta koji svakodnevno mijenjaju standarde razvoja IT oblasti na našem tržištu. Kako smo kroz godine iskustva postali prvi izbor klijenata kojima je potrebna IT podrška, i kako je najviši nivo usluge ujedno i misija, vizija i cilj naše kompanije, oglašavamo potrebu za odgovornom, vrijednom, pozitivnom i kulturnom osobom koja će svojim znanjem i iskustvom doprinijeti našem uspjehu.
IT HELP DESK
OSNOVNA ZADUŽENJA:
- IT podrška klijentima – telefonski ili kroz remote konekciju;
- Administracija pristupa korisnika u različitim informacionim sistemima: administracija korisničkih naloga, aktivacija i dodjela odgovarajućih prava;
- Instalacija i konfiguracija sistema i aplikativnih softvera na računarima korisnika;
- Nadzor i održavanje računarskog sistema korisnika: radne stanice, mobilni uređaji, štampači, skeneri, čitači kartica, sigurnosna podešavanja i sl.;
- Instalacija, konfiguracija i tekuće održavanje računarske, komunikacione i periferne opreme, kao i otklanjanje problema u radu;
- Identifikacija problema hardvera i softvera računarske opreme (detekcija kvarova) i njihovo rješavanje.
USLOVI RADNOG MJESTA:
- Iskustvo u radu sa Windows 7/10/11 Operativnih sistema;
- Iskustvo u radu sa konfiguracijom za: Outlook, Word i Excel;
- Iskustvo u e-mail administraciji: konfiguracija naloga, backup, podešavanje klijentskih aplikacija;
- Poznavanje računarskih mreža: pasivna i aktivna mrežna oprema;
- Praćenje propisanih procedura za podršku klijentima;
- Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač.
NUDIMO:
- Dinamično i zanimljivo radno okruženje;
- Mlad i kolegijalan tim u inovativnoj kompaniji;
- Nesebičnu podjelu znanja i timski rad.
Ukoliko smatrate da ispunjavate navedene usloge i želite postati član našeg tima, pošaljite nam svoj CV sa fotografijom na e-mail adresu posao@inovatic.me.
Svi kandidati koju uđu u uži krug biće kontaktirani.
Rok za prijavu: 07. maj 2024. godine.