Explorer d.o.o. raspisuje oglas za sljedeću poziciju:
ŠEF AVANTURISTIČKOG PARKA
Mjesto rada: Podgorica
Opis radnih obaveza i zadataka:
- Organizacija posla u parku (broj zaposlenih, smjene, odmori, zaduženja… )
- Vodi pismenu evidenciju o korišćenju odmora i slobodnih dana.
- Vođenje računa o održavanju parka (održavanje staza, održavanje inventara u parku… )
- Strogo vodi računa o održavanju površina ispod staza na cijeloj površini parka (održavanje zelenila, uklanjanje suvih grana...)
- Strogo vodi računa o kontroli higijene u i oko parka, biletarnice, skladišta za opremu i alat.
- Prikupljanje i slanje dnevnih i fiskalnih izvještaja
- Sva plaćanja PJ AP GORICA
- Kontrola pazara (park/kaffe)
- Kontrola i odobravanje podizanja gotovine (svrha i pokriće)
- Kontrola ulaznih računa (evidencija i plaćanje)
- Sravnjenje duga prema dobavljačima
- Pravljenje dinamike otplate dugovanje (otplata u skladu sa mogućnostima)
- Smanjenje troškova kafeterije
- Kontrola rada zaposlenih u kafeteriji (konobari, šankeri, higijeničarke, noćni stražari)
- Kontrola rada šefa osoblja kafeterije
- Pravljenje izvještaja u kome će se precizno unositi svi prihodi i rashodi kafeterije
- Vođenje računa o troškovima i rashodima na nivou cijele poslovne jedinice
- Radi plan marketinga za PJ AP Gorica
- Predlaže budžet na godišnjem nivou
- Isplata i evidencija zarada za zaposlene
- Organizovanje pomoćnih radnika ( na dnevnice )
- Isplata i evidencija pomoćnih radnika
- Vođenje evidencije ulaznih računa
- Slanje računa na plaćanje
- Prikupljanje i evidencija povratnih informacija o plaćanju računa
- Kontrola radne angažovanosti zaposlenih
- Organizuje svakih 15 dana popis materijala, alata i opreme i istu duži i snosi odgovornost za nju;
- Sačinjava izvještaj svakih 15 dana o radu instruktora;
- Prati rad i nalaže mjere za unapređenje rada instruktora;
- Nalaže kontrolu ispravnosti opreme;
- Osmišljava koncept unapređenja aktivnosti i kvaliteta usluga u AP;
- Predlaže dodatne investicije kako bi se unaprijedila ponuda PJ AP Gorica;
- Obavještavanje korisnika usluga sa svim bitnim podacima za bezbjedno korišćenje sadržaja AP;
- Daje upozorenja korisnicima na poštovanje kućnog reda i udaljava one koji ga ne poštuju i ugrožavaju svoju i bezbjednost drugih;
- Propisuje način ponašanja zaposlenih i odnos prema korisnicima usluga;
- Sređuje pazare i pisanim putem šalje rukovodicu finansija cjelokupnu evidenciju troškova na dnevnom nivou.
- Ugovara sve događaje koji mogu poboljšati promet.
- Vodi sopstvenu evidenciju o napretku zaposlenih.
- Usko sarađuje sa menadžmentom cijele firme.
- Strogo vodi računa o poslovnom zadovoljstvu svih zaposlenih.
- Održava međuljudske i kolegijalne odnose sa svim kolegama.
- Vodi računa o timskom duhu.
- Zastupa interese firme i predstavlja je u najboljem svijetlu.
- Dužan da svakog zaposlenog motiviše za rad.
- Pomaze svim zaposlenima u parku i kafeteriji.
- Po potrebi posla radi kao instruktor u AP.
- Poznavanje i rukovanje sa alpinističkom opremom ( pojas, uže, karabiner, gri-gri, osmica, žimar… )
- Poznavanje i sposobnost za obavljanje poslova na “visini” uz korištenje alpinističke opreme
- Rad sa korisnicima usluga
- Kontroliše da li svaki korisnik usluga ima kupljenu kartu
- Vođenje računa o bezbijednosti gostiju koji koriste staze u AP
- Vrši edukaciju korisnika o opremi i učestvuje u opremanju-oblačenju korisnika prije početka korišćenja;
- Kontinuirano prati korisnika dok prelazi staze, odnosno aktivno učestvuje u korišćenju alpinističke stijene sa stalnim sugestijama, u pravcu bezbjednog korišćenja;
- Kontroliše higijenu zaposlenih, radnih uniformi;
- Izvještava nadređenog o svim problemima u funkcionisanju AP;
- Daje upozorenja korisnicima na poštovanje kućnog reda i udaljava one koji ga ne poštuju i ugrožavaju svoju i bezbjednost drugih;
- Prisustvuje svim sastancima firme.
- Kontroliše bezbjednost poligona za penjanje, AP i igraonice.
- Organizuje kolegijume u sklopu PJ AP Gorica.
- Rješava sve eventualne probleme sa gostima po principu hitnosti u roku odmah i na principu da je gost u pravu.
- Održava međuljudske i kolegijalne odnose sa svim kolegama.
- Vodi računa o timskom duhu.
- Zastupa interese firme i predstavlja je u najboljem svijetlu.
- Radi i druge poslove po nalogu neposrednog nadređenog.
Uslovi:
- IV – VII stepen stručne spreme,
- Organizacione i komunikacione sposobnosti,
- Poznavanje rada na računaru,
- iskustvo u radu sa klijentima,
- Poznavanje jednog stranog jezika.
Broj izvršilaca - jedan (1).