Huma Kotor Bay, Hotel & Villas Vas sa velikim zadovoljstvom obaviještava o otvorenoj poziciji:
SUPERVIZOR DOMAĆINSTVA
Hotel obuhvata 89 soba sa 10 očaravajućih vila sa pogledom na more, plažu, Spa centar, tri restorana, plažni bar & lounge, kao i dva bazena sa pripadajućim koktel barom.
Ukoliko posjedujete relevantno radno iskustvo na gore pomenutoj poziciji i volite dinamično radno okruženje, očekujemo Vašu prijavu!
Opis posla:
- Priprema rasporeda smjena u skladu sa predviđenom okupiranošću i mijenjanje istih;
- Informisanje o statusu soba uključujući rane odlaske/dolaske, tehničke ispravnosti ili neispravnosti soba i obavještavanjeo istom;
- Organizacija dnevnih dužnosti svih zaposlenih u odeljenju;
- Provjeravanje čistoće soba i ažuriranje statusa soba u sistemu koji je u uotrebi u Hotelu;
- Provjera čistoće javnih prostorija i toaleta koje su u skladu sa rasporedom dobijenim od Menadžera odjeljenja;
- Infomisanje Menadžera odjeljenja o statusu soba;
- Davanje konstruktivnih sugestija sobaricama prilikom održavanja namjestaja i ostale opreme u sobi zarad postizanja najvišeg nivoa higijene i praćenje uklanjanja tehničkih neispravnosti od strane odeljenja za održavanje;
- Uočavanje i prenošenje informacija o tehničkim nedostatcima soba odeljenju za održavanje i manedžeru odeljenja domaćinstva;
- Priprema lista za nabavku operativnog materijala (hemije, hotelske kozmetike, papirne galanterije, itd.) prema utvrđenim standardima nabavke potrošne robe;
- Poručivanje potrebnih količina čiste posteljine od dobavljača;
- Kontrola usluge pranja, peglanja, hemijskog čišćenja veša gostiju;
- Kontrola kvaliteta usluga hemijskog čišćenja i pranja hotelskih uniformi;
- Prikupljanje lista za nabavku od sobarica;
- Utvrđivanje dnevnog i periodičnog inventara vesa, uniformi, sredstava za čišćenje i ostalog operativnog materijala;
- Planiranje i organizacija detaljnog / generalnog sređivanja soba i javnih prostorija;
- Vođenje dnevne evidencije izgubljenih i pronađenih stvari;
- Nasumična provjera čistoće u sobama u kojima gosti odsjedaju nekoliko dana;
- Popunjavanje zahtjeva za tehničko sređivanje soba ukoliko je potrebno;
- Provjera čistoće i urednosti kancelarija na spratu i kolica koje koriste sobarice;
- Pružanje pomoći šefu odeljenja za vođenje evidencije izdavanja uniformi;
- Provjera čistoće soba za VIP goste i postavljanje poklona dobrodošlice za goste;
- Poznavanje svih operativnih standarda;
- Bliska saradnja sa Menadžerom odjeljenja u cilju dopunjavanja dužnosti i obaveza kad god se ukaže potreba;
- Praćenje troškova, kontrola zarada i troškova nabavke;
- Pružanje informacija Menadžeru odjeljenja o operativnim dešavanjima u okviru odjeljenja.
Kvalifikacije:
- SSS ili VŠS;
- Iskustvo na istoj ili sličnoj poziciji minimum dvije godine.
Profil traženog kandidata:
- Pedantan, odgovoran, temeljan;
- Izražene organizacine sposobnosti.
Benefiti::
- Rad u renomiranom hotelu sa 5*
- Rad u dinamičnom random okruženju;
- Mogućnost kako ličnog tako i karijernog napretka;
- Mogućnost uticaja na razvoj poslovanja.
Razmatraće se isključivo kandidati koji popunjavaju gore pomenute uslove.
Više informacija o samom hotelu možete pronaći na sajtu: https://humahotel.com/
Rok za dostavljanje prijava je: 10.07.2024.
Vaš CV i propratno pismo možete poslati na mejl: hrmanager@humahotel.me
Hvala na interesovanju!