HOTEL PORTO TARA ****
RASPISUJE OGLAS ZA MENADŽERA HOTELA
NACIONALNI PARK DURMITOR – RADOVAN LUKA
Hotel Porto Tara, kategorisan sa 4****, i kao takav je jedini Hotel koji se nalazi u Nacionalnom parku Durmitor i kanjonu Tara, je novootvoreni objekat koji se nalazi u selu Tepcima, Radovan Luka, na 21 km od Žabljaka. Hotel se nalazi u najdubljem dijelu kanjona uz zoni Nacionalnog parka koji je pod Unescom. Koncept rada hotela je usmjeren na ekološki održivo poslovanje.
OPIS RADNIH OBAVEZA
- Određuje raspored obavljanja poslova, organizaciju i raspored zaduženja u svim radnim jedinicama;
- Organizuje i koordinira cjelokupan rad poslovne jedinice sa pripadajućim radnim jedinicama, salama, vinskim barom i ostalim odjeljenjima;
- Stara se o asortimanu i sastavu jelovnika kao i vinskim kartama i kartama pića;
- Lično rukovodi većim i značajnim banketima i drugim manifestacijama;
- Svakodnevno koordinira rad sa šefom kuhinje oko vrste-asortimana jela u restoranu hotela;
- Radi na unapređenju servisa u hotelu;
- Ugovara posebne prijeme, bankete i druge veće manifestacije;
- Vrši raspored rada radnika poslovne jedinice;
- Vodi računa o sanitarnom pregledu radnika u kuhinji i validnosti sanitarnih knjižica;
- Materijalno je odgovoran za inventar i opremu u poslovnoj jedinici;
- Vodi pismenu evidenciju o korišćenju odmora i slobodnih dana;
- Koordinira izvršenje radnih zadataka i kontroliše rezultate rada;
- Direktno komunicira sa poslovodstvom privrednog društva, a sve u cilju ostvarivanja što boljih poslovnih rezultata i kvalitetnije organizacije pružanja usluga i pozicioniranja na tržištu;
- Zahtijeva maksimalnu ljubaznost prema gostima i profesionalan odnos;
- Vodi posebnu pažnju o izdavanju fiskalnih računa;
- Stara se o ažurnosti knjižice za fiskalnu kasu;
- Prati predaju pazara po smjenama;
- Vodi strogo računa o kontroli higijene u i oko poslovne jedinice;
- Kontroliše rad šefa kuhinje, konobara, šankera, kuvara, higijeničarke;
- Vrši blagovremenu nabavku robe;
- Kontroliše stanje zaliha;
- Organizuje i kontroliše popis materijala, inventara i opreme i istu duži i snosi odgovornost za nju;
- Vrši nadzor i prijem robe;
- Vodi sve troškove poslovne jedinice na dnevnom, mjesečnom i godišnjem nivou;
- Šalje predloge za plaćanja;
- Organizuje radne volonterske akcije zaposlenih za poboljšavanje ambijenta u i oko poslovne jedinice;
- Komunicira sa svim tekućim dobavljačima i sa dobavljačima koji mogu u narednom periodu poboljšati ponudu;
- Kontroliše namirnice i njihov rok trajanja;
- Odredjuje smjene za osoblje;
- Vodi cjelokupnu evidenciju o prijemu robe (KPF) i unosti je u sistem;
- Radi i predstavlja finansijski plan za cjelokupno poslovanje poslovne jedinice;
- Predlaže budžet za troškove na godišnjem nivou;
- Podnosi izvještaje izvršnom direktoru;
- Uplaćuje pazare u banku;
- Sredjuje pazare i pisanim putem šalje rukovodicu finansija cjelokupnu evidenciju troškova na dnevnom nivou;
- Elektronskim putem kontroliše fakture od dobavljaša kao i fizički prijem robe;
- Prati i obilazi maloprodajne objekte na nedeljnom nivou za odabir akcijskih artikala koji se koriste u hotelu;
- Radi plan marketinga za hotel;
- Ugovara sve događaje koji mogu poboljšati promet;
- Vodi sopstvenu evidenciju o napretku zaposlenih;
- Kontroliše higijenu zaposlenih, radnih uniformi;
- Strogo vodi računa o poslovnom zadovoljstvu svih zaposlenih;
- Osmišljava koncept unapređenja aktivnosti i kvaliteta usluga u hotelu;
- Održava međuljudske i kolegijalne odnose sa svim kolegama;
- Vodi računa o timskom duhu;
- Zastupa interese firme i predstavlja je u najboljem svijetlu;
- Dužan da svakog zaposlenog motiviše za rad;
- Po potrebi pomaže ostalim zaposlenim u hotelu;
- Organizuje i delegira obaveze po potrebi;
- Organizuje kolegijume;
- Rješava sve eventualne probleme sa gostima po principu hitnosti u roku odmah i na principu da je gost u pravu;
- Radi i druge poslove po nalogu izvršnog direktora.
Obavezno položen vozački ispit.