Građevinska kompanija Admiral Holding tokom desetogodišnjeg poslovanja prepoznata je kao kompanija sa visokokvalitetnim standardima u građevinarstvu i impozantnim projektima poput Sunstone Residence, Lumen Homes i dr.
Zbog planiranih velikih projekata, širimo svoj tim i tražimo iskusnu osobu iz oblasti finansija i računovodstva da nam se pridruži na poziciji:
Šef računovodstva
Lokacija: Podgorica
Sektor: Finansije i računovodstvo
Radno vrijeme: Puno radno vrijeme, pon-pet
Opis posla:
- Organizuje rad, rukovodi i odgovoran je za rezultate rada u svom timu
- Odgovoran je za sprovođenje i praktičnu primjenu međunarodnih računovodstvenih standarda, finansijskih, računovodstvenih i poreskih propisa
- Odgovoran za planiranje, praćenje i kontrolu svih novčanih tokova
- Odgovoran za knjiženje i kontrolu bruto bilansa na dnevnom, mjesečnom i godišnjem nivou uz ispravljanje eventualnih nepravilnosti
- Odgovoran za glavnu knjigu i sastavljanje finansijskih izvještaja u skladu sa propisima Crne Gore i zahtjevima poslodavca
- Kontira finansijsku dokumentaciju
- Prati i kontroliše potraživanja i obaveze kompanije
- Prati i kontroliše obračun ličnih dohodaka i ostalih primanja zaposlenih
- Prati i procjenjuje pozicije računovodstvenih iskaza
- Prati i izvještava o investicijama u toku i aktivaciji osnovnih sredstava
- Analizira prihode, obaveze, kreditne uslove i druge finansijske indikatore organizacije kako bi se prognozirala kratkoročna, srednja i dugoročna pozicija novčanih tokova
- Kontroliše primljene knjigovodstvene isprave
- Kontroliše i odobrava naloge za plaćanje
- Kontroliše sastavljanje PDV prijava i koordinaciju povraćaja PDV-a u skladu sa propisima Crne Gore
- Kontroliše knjige ulaznih i izlaznih faktura, konta i knjigovodstvene evidencije za obračun PDV
- Obavlja utvrđivanje svih poreskih kategorija (porez na imovinu, porez po odbitku, porez na dobit), obračun amortizacije u poreske svrhe, kursnih razlika kao i drugih periodičnih obračuna
- Prati računovodstvene propise, izmjene i dopune zakonskih propisa i obezbjeđuje njihovu implementaciju u poslovanju kompanije
- Izrađuje poreske prijave za plaćanje obaveza po osnovu raznih ugovora
- Radi sa nadležnim inspekcijskim i kontrolnim organima
- Dostavlja obrasce IPPO-2 na godišnjem nivou
- Prati i predlaže računovodstvenu politiku i druge računovodstvene pravilnike, uputstva i procedure i usklađuje ih sa novinama u MRS i zakonskim propisima
- Organizuje pripremu dokumentacije za interne i eksterne kontrole
- Odgovoran za razvoj saradnika u svom timu
Uslovi:
- VSS – Ekonomski fakultet
- Radno iskustvo na istim poslovima od minimum 5 godina
- Odlično poznavanje engleskog jezika
- Odlično poznavanje MS Office
- Odlične organizacione sposobnosti
- Iskustvo u primjeni zakonske, računovodstvene (MRS, MSFI) i poreske regulative
Šta možete da očekujete od nas:
- Benefiti posebno kreirani za dato radno mjesto
- Dinamičan posao koji svaki dan donosi izazove
- Timsko okruženje profesionalca koji su spremni da sa vama razmijene iskustva i znanje