Oglasi za posao

Šef računovodstva (m/ž)

Podgorica, Crna Gora 12. decembar 2024.
logo

Admiral Holding

Građevinska kompanija Admiral Holding tokom desetogodišnjeg poslovanja prepoznata je kao kompanija sa visokokvalitetnim standardima u građevinarstvu i impozantnim projektima poput Sunstone Residence, Lumen Homes i dr.

Zbog planiranih velikih projekata, širimo svoj tim i tražimo iskusnu osobu iz oblasti finansija i računovodstva da nam se pridruži na poziciji:

Šef računovodstva

Lokacija: Podgorica
Sektor: Finansije i računovodstvo
Radno vrijeme: Puno radno vrijeme, pon-pet

Opis posla:
  • Organizuje rad, rukovodi  i odgovoran je za rezultate rada u svom timu
  • Odgovoran je za sprovođenje i praktičnu primjenu međunarodnih računovodstvenih standarda, finansijskih, računovodstvenih i poreskih propisa
  • Odgovoran za planiranje, praćenje i kontrolu svih novčanih tokova
  • Odgovoran za knjiženje i kontrolu bruto bilansa na dnevnom, mjesečnom i godišnjem nivou uz ispravljanje eventualnih nepravilnosti 
  • Odgovoran za glavnu knjigu i sastavljanje finansijskih izvještaja u skladu sa propisima Crne Gore i zahtjevima poslodavca
  • Kontira finansijsku dokumentaciju
  • Prati i kontroliše potraživanja i obaveze kompanije
  • Prati i kontroliše obračun ličnih dohodaka i ostalih primanja zaposlenih
  • Prati i procjenjuje pozicije računovodstvenih iskaza
  • Prati i izvještava o investicijama u toku i aktivaciji osnovnih sredstava
  • Analizira prihode, obaveze, kreditne uslove i druge finansijske indikatore organizacije kako bi se prognozirala kratkoročna, srednja i dugoročna pozicija novčanih tokova
  • Kontroliše primljene knjigovodstvene isprave 
  • Kontroliše i odobrava naloge za plaćanje
  • Kontroliše sastavljanje PDV prijava i koordinaciju povraćaja PDV-a u skladu sa propisima Crne Gore  
  • Kontroliše knjige ulaznih i izlaznih faktura, konta i knjigovodstvene evidencije za obračun PDV
  • Obavlja utvrđivanje svih poreskih kategorija (porez na imovinu, porez po odbitku, porez na dobit), obračun amortizacije u poreske svrhe, kursnih razlika kao i drugih periodičnih obračuna
  • Prati računovodstvene propise, izmjene i dopune zakonskih propisa i obezbjeđuje njihovu implementaciju u poslovanju kompanije
  • Izrađuje poreske prijave za plaćanje obaveza po osnovu raznih ugovora
  • Radi sa nadležnim inspekcijskim i kontrolnim organima
  • Dostavlja obrasce IPPO-2 na godišnjem nivou
  • Prati i predlaže računovodstvenu politiku i druge računovodstvene pravilnike, uputstva i procedure i usklađuje ih sa novinama u MRS i zakonskim propisima
  • Organizuje pripremu dokumentacije za interne i eksterne kontrole
  • Odgovoran za razvoj saradnika u svom timu
Uslovi:
  • VSS – Ekonomski fakultet
  • Radno iskustvo na istim poslovima od minimum 5 godina
  • Odlično poznavanje engleskog jezika
  • Odlično poznavanje MS Office
  • Odlične organizacione sposobnosti
  • Iskustvo u primjeni zakonske, računovodstvene (MRS, MSFI) i poreske regulative
Šta možete da očekujete od nas:
  • Benefiti posebno kreirani za dato radno mjesto
  • Dinamičan posao koji svaki dan donosi izazove
  • Timsko okruženje profesionalca koji su spremni da sa vama razmijene iskustva i znanje
Zainteresovani kandidati mogu se prijaviti tako što će poslati svoj CV na e-mail adresu: 
office@admiralholding.me

VEZUV d.o.o.