Vrši prijavu i odjavu gostiju u/iz hotela (check in / check out);
Registruje gosta na dolasku (check in) po procedurama hotela, vrši identifikaciju gosta putem pasoša ili lične karte, izdaje gostima rezervisane smeštajne jedinice, obezbeđuje garanciju i način plaćanja;
Upravlja svim aspektima računarskog sistema recepcije, kontroliše raspoloživost slobodnih soba;
Koordinira sa službom domaćinstva po pitanju spremnosti iznajmljivanja slobodnih soba;
Pruža gostima uputstva i informacije u vezi sa hotelom, uslugama i satima rada svih odeljenja (restorana, wellness centra, itd), odgovara na telefonske pozive koristeći odgovarajuću proceduru;
Pruža informacije o lokalnim područjima od interesa i aktivnostima, izletima, organizuje transfere gostiju;
Vrši prijem, snimanje i prenošenje poruka tačno, potpuno i čitljivo, vrši pozive za buđenje gosta u skladu sa hotelskom procedurom;
Vrši prijavu kvarova i prati otklanjanje nedostaka smeštajnih jedinica;
Prihvata žalbe, komentare i pohvale gostiju na profesionalan način i u skladu sa kompanijskim procedurama;
Održava povjerljivost informacija;
Štiti imovinu kompanije;
Brine o ličnom izgledu, kao i o urednosti radnog prostora;
Razvija i održava pozitivne radne odnose sa drugima;
Postupa po nalozima šefa recepcije i generalnog menadžera.
Uslovi posla:
SSS ili VSS iz oblasti turizma i hotelijerstva;
Minimum 2 godine radnog iskustva na istoj poziciji u hotelima od 4* ili 5*;
Odlično poznavanje minimum 2 strana jezika (od čega jedan mora biti engleski)
Komunikacione vještine
Poznavanje rada na računaru.
Svi zainteresovani kandidati CV mogu poslati na mail: fom@amihotel.me