ASEE / Adizes SEE osnovan je 1994. godine u Novom Sadu kao privatna kompanija i uspješno pruža usluge savjetovanja i obrazovanja menadžera, prvenstveno u zemljama bivše Jugoslavije. Od samog početka djelujemo i kao dio mreže Adizes Institute iz Santa Barbare, SAD, tako da se dio naših aktivnosti sprovodi prema licenciranoj Adizes metodi organizacione terapije pri reorganizaciji kompanija.
Osnovne djelatnosti ASEE / Adizes SEE uključuju organizacionu terapiju zasnovanu na Adizes metodologiji, savjetovanje u funkcionalnim oblastima, edukaciju koja se realizuje kroz otvorene i interne (tailor-made) seminare i treninge, kao i izdavaštvo. Sve naše usluge temelje se na međunarodnom iskustvu i obaveznim obukama prema metodama i standardima uobičajenim u najrazvijenijim zemljama, više od dvadeset godina prakse na prostoru jugoistočne Evrope, te višedecenijskom iskustvu naših konsultanata i predavača.
U potrazi smo za novim saradnikom na radnom mjestu:
Konsultant za organizacionu transformaciju
Lokacija: Crna Gora, Srbija, Bosna i Hercegovina Vrsta posla: Puno radno vrijeme, probni rad 6 mjeseci
Opis posla:
Tražimo odgovornu, organizovanu i proaktivnu osobu za rad na poziciji Konsultanta za organizacionu transformaciju, u našoj organizacionoj jedinici Ljudi znanja. Vaša glavna uloga biće prenos specifičnih znanja i metodoloških pristupa klijentima u skladu s njihovim potrebama. Ključni zadaci:
Profesionalan odnos s klijentima u skladu s metodološkim principima i definisanim standardima
Saradnja na unapređenju znanja i usluga u oblasti koju pokriva
Podrška u radu na razvojnim projektima iz oblasti ekspertize konsultanta
Konsultacije o potencijalnim sadržajima radionica i seminara iz struke u procesu izrade ponude
Komunikacija s klijentima tokom trajanja projekta u vezi s preuzetim zadacima i implementacijom rezultata zajedničkog rada
Učešće u radu stručnih udruženja i alumni zajednica
Aktivno učestvovanje u pripremi i sastancima razvojnog tima
Učešće na događajima i aktivnostima u organizaciji kompanije
Pohađanje edukativnih i sertifikacionih kurseva i stručnih skupova
Izrada stručnih tekstova za potrebe magazina i drugih komunikacionih kanala
Potrebne vještine i kvalifikacije:
Visoka stručna sprema (VS)
Minimum 5 godina iskustva u top menadžmentu u srednjim i većim kompanijama
Napredno poznavanje MS Office paketa (Word, Excel, PowerPoint)
Napredno znanje engleskog jezika (pismeno i usmeno)
Spremnost na česta službena putovanja
Javni nastup i prezentacione vještine
Facilitacija sastanaka i radionica
Proaktivnost i samoinicijativa
Posvećenost
Strateško razmišljanje – razumjevanje šire slike
Empatija i aktivno slušanje – razumjevanje potreba klijenata
Timski rad i saradnja – rad s internim i eksternim timovima
Organizacione sposobnosti – efikasno upravljanje vremenom i resursima
Otvorenost prema učenju – stalno usavršavanje i praćenje trendova
Izvrsne komunikacione veštine
Upravljanje promjenama – implementacija organizacionih promjena
Uslovi rada:
Radno vrijeme: fleksibilno
Radno okruženje: službena putovanja, kancelarija, učionice u regiji
Radna sredstva: automobil, računar i mobilni telefon
Benefiti:
Edukacija, usavršavanje i sertifikacija kroz Adizes Institut
Dobrovoljni penzioni fond
Dopunsko zdravstveno osiguranje
Putno osiguranje za boravak u inostranstvu
Zainteresovani kandidati prijave mogu slati putem e-mail adrese: posao@adizes.eu ili putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.