Oglasi za posao

Konsultant za organizacionu transformaciju

Crna Gora, Srbija, Bosna i Hercegovina 01. april 2025.
logo

Konsultant za organizacionu transformaciju - ASEE / Adizes SEE

ASEE / Adizes SEE osnovan je 1994. godine u Novom Sadu kao privatna kompanija i uspješno pruža usluge savjetovanja i obrazovanja menadžera, prvenstveno u zemljama bivše Jugoslavije. Od samog početka djelujemo i kao dio mreže Adizes Institute iz Santa Barbare, SAD, tako da se dio naših aktivnosti sprovodi prema licenciranoj Adizes metodi organizacione terapije pri reorganizaciji kompanija.

Osnovne djelatnosti ASEE / Adizes SEE uključuju organizacionu terapiju zasnovanu na Adizes metodologiji, savjetovanje u funkcionalnim oblastima, edukaciju koja se realizuje kroz otvorene i interne (tailor-made) seminare i treninge, kao i izdavaštvo. Sve naše usluge temelje se na međunarodnom iskustvu i obaveznim obukama prema metodama i standardima uobičajenim u najrazvijenijim zemljama, više od dvadeset godina prakse na prostoru jugoistočne Evrope, te višedecenijskom iskustvu naših konsultanata i predavača.

U potrazi smo za novim saradnikom na radnom mjestu:

Konsultant za organizacionu transformaciju
 
Lokacija: Crna Gora, Srbija, Bosna i Hercegovina
Vrsta posla: Puno radno vrijeme, probni rad 6 mjeseci

Opis posla:
Tražimo odgovornu, organizovanu i proaktivnu osobu za rad na poziciji Konsultanta za organizacionu transformaciju, u našoj organizacionoj jedinici Ljudi znanja. Vaša glavna uloga biće prenos specifičnih znanja i metodoloških pristupa klijentima u skladu s njihovim potrebama.
Ključni zadaci:
  • Profesionalan odnos s klijentima u skladu s metodološkim principima i definisanim standardima
  • Saradnja na unapređenju znanja i usluga u oblasti koju pokriva
  • Podrška u radu na razvojnim projektima iz oblasti ekspertize konsultanta
  • Konsultacije o potencijalnim sadržajima radionica i seminara iz struke u procesu izrade ponude
  • Komunikacija s klijentima tokom trajanja projekta u vezi s preuzetim zadacima i implementacijom rezultata zajedničkog rada
  • Učešće u radu stručnih udruženja i alumni zajednica
  • Aktivno učestvovanje u pripremi i sastancima razvojnog tima
  • Učešće na događajima i aktivnostima u organizaciji kompanije
  • Pohađanje edukativnih i sertifikacionih kurseva i stručnih skupova
  • Izrada stručnih tekstova za potrebe magazina i drugih komunikacionih kanala
Potrebne vještine i kvalifikacije:
  • Visoka stručna sprema (VS)
  • Minimum 5 godina iskustva u top menadžmentu u srednjim i većim kompanijama
  • Napredno poznavanje MS Office paketa (Word, Excel, PowerPoint)
  • Napredno znanje engleskog jezika (pismeno i usmeno)
  • Spremnost na česta službena putovanja
  • Javni nastup i prezentacione vještine
  • Facilitacija sastanaka i radionica
  • Proaktivnost i samoinicijativa
  • Posvećenost
  • Strateško razmišljanje – razumjevanje šire slike
  • Empatija i aktivno slušanje – razumjevanje potreba klijenata
  • Timski rad i saradnja – rad s internim i eksternim timovima
  • Organizacione sposobnosti – efikasno upravljanje vremenom i resursima
  • Otvorenost prema učenju – stalno usavršavanje i praćenje trendova
  • Izvrsne komunikacione veštine
  • Upravljanje promjenama – implementacija organizacionih promjena
Uslovi rada:
  • Radno vrijeme: fleksibilno
  • Radno okruženje: službena putovanja, kancelarija, učionice u regiji
  • Radna sredstva: automobil, računar i mobilni telefon
Benefiti:
  • Edukacija, usavršavanje i sertifikacija kroz Adizes Institut
  • Dobrovoljni penzioni fond
  • Dopunsko zdravstveno osiguranje
  • Putno osiguranje za boravak u inostranstvu
Zainteresovani kandidati prijave mogu slati putem e-mail adrese: posao@adizes.eu ili putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.