Konobar
Opis posla:
- Dočekuje, pozdravlja i uslužuje goste restorana, odnosno bara za koji je zadužen, u okviru određenog reona, po rasporedu nadležnog menadžera
- Priprema svoj reon za rad, stolove i stolice, briše ih, iznosi cjenovnike na stolove, polira čaše i ostali sitan inventar, odstranjuje neispravan inventar, prima goste, preporučuje i pomaže gostima pri izboru narudžbine, poslužuje goste
- Porudžbine dobijene od gostiju poručuje u šanku, kuhinji i zahteva brzu i tačnu isporuku poručenih konzumacija;
- Priprema salu, stolove i stolice, sitni inventar, provjerava njihovu ispravnost i čistoću;
- Prije iznošenja konzumacija, kontroliše inventar, da li je ispravan i čist, kontroliše konzumacije po broju, izgledu i njihove normative vodi računa o dolasku i odlasku gostiju, provjerava kod gostiju da li žele naknadne porudžbine, kontroliše prijatan boravak gostiju
- Poznaje ponudu restorana ili bara, pridržava se propisanih cijena iz karte pića, jelovnika i vinske karte, naplaćuje račune u skladu sa zvaničnim cjenovnikom.
- Dužan je da uredno preda svoj pazar i uplati eventualnu razliku u pazaru usled nastalih manjkova, duzan je da odvojeno cuva bakšis od pazara.
- U slučaju nesporazuma sa gostom, ili žalbe gosta, dužan je pozvati i obavestiti Menadžera, radi otklanjanja nesporazuma;
- Ukoliko svoj rad obavlja u prvoj smeni, dužan je da pripremi salu za serviranje doručka, po završetku istog dužan je sav inventar pripremiti za sledeći dan;
- Dužan je da na vrijeme dolazi na rad, da vodi računa o ličnoj higijeni i profesionalnom izgledu, kao i o higijeni inventara i prostorija gde radi, da ne služi goste koji su pod dejstvom alkohola i one koji svojim ponašanjem ometaju normalan rad u sali;
- Odgovara za pravilno izvršene poslove i zadatke koji su mu opisom dati, za dnevni pazar, za inventar kojim raspolaže, za tačnost naplate računa, kasiranje i prilaganje kasa blokova - fiskalnih računa gostu, uz svaku konzumaciju;
- Odgovara inspekcijama za svaku nađenu nepravilnost, za blagovremeni sanitarni pregled, za lijepo i korektno ponašanje prema gostu; poštovanje hotelskih propisa i standarda
- Obavlja poslove po nalogu menadžera u slučaju organizovanja događaja (eventa) koje je ugovorio menadžer prodaje;
- Poznaje sve artikle na meniju i karti pića/vina, kao i načine njihove pripreme i prezentacije i bude u stanju da gostima ponudi kvalitetne kombinacije jela i pića,
- Da sve predviđene usluge restorana, bara, mini bara, odnosno banket službe pruža efikasno i na ljubazan način, u skladu sa hotelskim standardima
- Da izlazi u susret zahtevima gostiju na profesionalan i ljubazan način i da pretpostavljenima prijavljuje žalbe gostiju ukoliko nije bilo moguće naći adekvatno rješenje na licu mjesta, kao i da provjeri da li je gost zadovoljan riješenjem
- Da bude fleksibilan po pitanju eventualnih promjena mjesta rada u okviru sektora Hrane i pića i hotela uopšte i da u slučaju promene odjeljenja izvršava sve radne zadatke koji su mu dodeljeni na novom radnom mestu
- Da se pobrine da njegov radni prostor uvek bude čist i uređen po dogovorenim standardima
- Da obavlja proceduru otvaranja i zatvaranja smjene predviđene za to radno mesto
- Da po potrebi vrši “Room service” usluge po postojećoj proceduri
- Da po potrebi u kooridnaciji sa recepcijom i domaćinstvom, vrši pravilnu postavku VIP tretmana u skladu sa procedurom
- Da učestvuje u izdavanju pića iz bara kada je to potrebno
- Da kontroliše i racionalizuje potrošnju opreme i sredstava za rad obezbedjujuću da otpis bude što manji
- Da učestvuje u periodicnim i godišnjim inventarima operativne opreme
- Da održava visok standard lične higijene i izgleda
- Da prisustvuje svim sastancima i obukama na koje je pozvan
- Za svoj rad odgovoran je Menadžeru sektora F&B.
- Osim poslova navedenih u popisu poslova i zadataka, zaposleni se obavezuje da obavlja i druge poslove i zadatke koji u skladu sa propisima i standardima njegovog zanimanja spadaju u delokrug rada.
Kvalifikacije:
- Neophodna znanje engleskog jezika, poznavanje ostalih jezika je prednost
- Neophodno prethodno radno iskustvo, pozeljno u hotelima visoke kategorije;
Beneficije:
- Zaposlenje i prijavu radnog odnosa
- Smještaj zaposlenih ili troškove prevoza
- Dva obroka dnevno
- Mogućnost ličnog i karijernog razvoja
- Rad u dinamičnom okruženju u hotelu sa 5* na obali Jadranskog mora
- Rad u okviru internacionalne prestizne grupacije The Leading Hotels of the World
Svi zainteresovani kandidati CV mogu poslati na mail: gm@ananti.me
Ānanti Resort, Residences & Beach Club