Artemon d.o.o. Crna Gora je kompanija sa preko 25 zaposlenih i to većinom mladih profesionalaca koji su stekli iskustvo u multinacionalnim revizorskim i računovodstvenim kompanijama. Osnovna djelatnost kompanije je finansijsko i računovodstveno savjetovanje, osnivanje firmi i radne dozvole za strana lica.
Potreban nam je:
ADMINISTRATIVNI RADNIK / ASISTENT U RAČUNOVODSTVU
Lokacija: Tivat
Opis posla:
- Obavljanje opštih administrativnih poslova: odgovaranje i usmjeravanje telefonskih poziva, komunikacija e-mailom isl.;
- Pravovremeno proslijeđivanje potrebnih informacija nadređenom
- Prijava/odjava radnika
- Prijem ulazne dokumentacije i knjiženje;
- Knjiženje izvoda;
- Usaglašavanje finansijskih kartica sa kupcima idobavljačima, izrada izvještaja o prometima
Potrebne kvalifikacije i vještine:
- Stepen obrazovanja: VŠS ili SSS, poželjno ekonomskog usmjerenja.
- Obavezan odličan engleski jezik pismeni i usmeni
- Obavezno poznavanje rada u knjigovodstvenom programu.
- Radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima.