Porto Palace je novi boutique hotel, kategorisan sa 5*, koji se pridružio turističkoj sceni Crne Gore u maju 2024. godine. Kao jedan od najekskluzivnijih hotela je već postao sinonim za visok nivo usluge koji pruža i kao takav je u potrazi za novim članovima svog tima i to na sledećim pozicijama:
Naziv radnog mjesta:
Referent administrativno finansijskih poslova
Opis posla:
- Prikupljanje, sređivanje i arhiviranje finansijske i druge poslovne dokumentacije (fakture, izvodi, putni nalozi, ugovori itd.);
- Evidentiranje ulaznih i izlaznih računa u interni softver;
- Unos i obrada podataka u okviru knjigovodstvenih i obračunskih evidencija;
- Pomoć pri izradi finansijskih izveštaja i pripremi dokumenata za eksternog računovođu ili revizora;
- Praćenje rokova plaćanja, slanje opomena i komunikacija sa dobavljačima i klijentima;
- Organizacija administrativnih zadataka – prijem pošte, skeniranje dokumenata, vođenje evidencija;
- Saradnja sa ostalim sektorima i podrška menadžmentu po potrebi.
Potrebne kvalifikacije:
- Srednje obrazovanje ekonomskog, finansijskog ili administrativnog smera (poželjno i viša škola ili fakultet);
- Radno iskustvo na sličnim poslovima (1–3 godine poželjno);
- Poznavanje rada na računaru (MS Office, posebno Excel; poželjno poznavanje Abacus softvera);
- Odgovornost, preciznost i organizovanost;
- Diskretnost u radu sa povjerljivim podacima;
- Spremnost za rad u dinamičnom okruženju i timski duh.
Nudimo:
- Stabilno radno okruženje.
- Mogućnost napredovanja i stalnog zaposlenja
- Obučavanje i podrška za razvoj profesionalnih veština.
- Konkurentnu platu i bonuse.
Potrebno je da kandidati pošalju biografije na mail info@portopalace.me sa naznakom za koju poziciju se prijavljuju
i mogu da se interesuju za detalje oglasa putem broja telefona +382 67 199 937 svakim radnim danom od 09 do 17 h