Zbog širenja poslovanja, pojačane aktivnosti zapošljavanja kao i unutrašnjih promjena, tražimo odgovornu, organizovanu i pouzdanu osobu za poziciju Administrator ljudskih resursa koja će biti podrška cijelokupnom HR timu i pomoći u svakodnevnim administrativnim zadacima.
Administrator u Sektoru ljudskih resursa
Opis posla:
- Aktivno pronalaženje i selekcija kandidata putem različitih kanala ( oglasi, baze podataka itd.)
- Izrada i objavljivanje oglasa za posao
- Vođenje intervjua i procjena kandidata
- Održavanje baze kandidata i izveštavanje o toku procesa
- Učestvovanje u unaprijeđenju regruterskih procesa i strategija
- Izrada internih izvještaja i administrativnih HR dokumenata
- Pružanje opšte podrške HR timu u svakodnevnim aktivnostima;
- Praćenje odlazaka iz Kompanije i obavljanje izlaznih intervjua sa zaposlenima koji odlaze iz Kompanije
- Praćenje realizacije planova i korišćenja godišnjih odmora,i vođenje evidencije istih za sve zaposlene u Društvu
- Evidencija o zaduživanju i razduživanju lične zaštitne opreme prema dokumentaciji pristigloj iz maloprodajnih objekata;
- Podrška u vođenju personalnih podataka zaposlenih
Zahtjevi:
- IV stepen stručne spreme
- Razvijene komunikacione i organizacione vještine
- Proaktivnost i sposobnost rada u dinamičnom okruženju
- Diskretnost u radu sa povjerljivim informacijama
- Dobro poznavanje MS Office paketa
- Vozačka dozvola B kategorije
Zainteresovani kandidati mogu poslati svoju biografiju do 20.06.2025. na kontakt mail konkurs@domacatrgovina.me ili putem opcije KONKURIŠITE sa naznakom “Prijava za poziciju
Administrator u Sektoru ljudskih resursa”
“Domaća trgovina doo” zadržava pravo pozivanja kandidata na razgovore.