Concord nekretnine, kao stabilna i moderna kompanija u razvoju, traže odgovornu, tačnu i organizovanu osobu za poziciju Office Managera.
Tražimo nekoga ko se dobro snalazi u svakodnevnoj administraciji, ima osjećaj za detalje i zna kako da prostor i tim funkcionišu skladno i bez zastoja.
Tvoje odgovornosti uključuju:
Organizaciju i praćenje kancelarijskih procesa
Poslovnu korespondenciju i komunikaciju sa partnerima/klijentima
Uređenje i vođenje interne dokumentacije
Brigu o kancelarijskom prostoru i osnovnoj logistici tima
Rad u Excelu (osnovni nivo) i drugim alatima za internu organizaciju
Podršku timu u administrativnim zadacima i komunikaciji
Poželjne osobine i kvalifikacije:
Odgovornost, preciznost i tačnost u radu
Dobre organizacione i komunikacione vještine
Poznavanje osnovnih administrativnih alata (Excel, Word, e-mail korespondencija)
Iskustvo nije neophodno, ali je prednost
Samostalnost i profesionalnost u pristupu zadacima
Sposobnost da postaviš prioritete i držiš stvari pod kontrolom