MFI Flex Credit d.o.o. Podgorica, član MV Finance Grupe, dio je međunarodne grupacije koja uspješno posluje u Rumuniji, Bugarskoj, Španiji, Sjevernoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Moldaviji i Meksiku.
U Bosni i Hercegovini, Flex Credit je za samo tri godine poslovanja postao jedna od vodećih mikrokreditnih organizacija – sa mrežom od 61 poslovnice i prepoznatljivim brendom koji se povezuje sa brzinom, pouzdanošću i pristupačnošću. Naš uspjeh gradimo na modernim procesima, profesionalnosti i odnosu povjerenja sa klijentima.
Na osnovu tog iskustva i dokazanog poslovnog modela, Flex Credit Crna Gora započinje svoje poslovanje uz podršku tima iz BiH, sa ciljem da postavi čvrste temelje za dugoročni rast i razvoj.
U okviru formiranja centralnog tima u Podgorici, tražimo osobu sa iskustvom u oblasti finansija i računovodstva, koju odlikuju preciznost, odgovornost i posvećenost u radu, te spremnost da podrži svakodnevno funkcionisanje finansijskih procesa.
Specijalista za finansije i računovodstvo
Lokacija: Podgorica
Opis posla:
Obavlja finansijsko-računovodstvene poslove za potrebe Društva.
Vrši likvidaciju i kontrolu zakonitosti, tačnosti i ispravnosti primljenih knjigovodstvenih isprava.
Popunjava naloge za plaćanje i obavlja platni promet za potrebe Društva.
Vrši povrat neispravnih, nekompletnih ili nevjerodostojnih isprava.
Unosi fakture u knjigu ulaznih faktura (u saradnji sa eksternim računovodstvom).
Priprema plaćanja faktura putem elektronskog bankarstva, uključujući devizna plaćanja.
Predaje dokumentaciju u određenom roku na knjiženje.
Podiže novčana sredstva sa računa za potrebe blagajne i refundacija.
Vodi blagajničko poslovanje za centralu.
Popunjava naloge za prenos plata, poreza i doprinosa.
Unosi sve transakcije (uplate, isplate, refundacije) u internu aplikaciju.
Prikuplja i kontroliše dnevne izvode poslovnih banaka.
Vodi evidenciju i sravnjenje izvoda sa bankama i u internim aplikacijama.
Kontroliše blagajničko poslovanje na nivou filijala.
Organizuje popis sredstava i obaveza i izrađuje izvještaje.
Saradnja sa bankama (otvaranje računa, izdavanje kartica, elektronsko bankarstvo).
Organizuje saradnju sa eksternom računovodstvenom agencijom.
Priprema i dostavlja kompletnu dokumentaciju eksternom revizoru u skladu sa zahtjevima revizije.
Učestvuje u uspostavljanju internih pravila i procedura za finansijsko-računovodstveno poslovanje.
Učestvuje u kreiranju odluka, pravilnika i politika vezanih za finansijsko poslovanje.
Učestvuje u radu sa revizorima i kontrolnim organima.
Kontroliše ulazne fakture prije plaćanja.
Obezbjeđuje pravilno rukovanje i čuvanje knjigovodstvenih isprava.
Priprema dokumentaciju prema nalozima regulatornih kontrola.
Obavlja i druge finansijsko-računovodstvene zadatke po nalogu neposrednog rukovodioca.
Kvalifikacije i poželjne kompetencije:
Minimum srednja stručna sprema (ekonomski smjer); visoka stručna sprema je prednost.
Iskustvo u oblasti finansija, računovodstva i platnog prometa (najmanje 2 godine).
Poznavanje poreskih i računovodstvenih propisa Crne Gore.
Odlično poznavanje MS Office paketa, posebno Excela.
Pažljivost, odgovornost i visoka tačnost u radu sa podacima.
Razvijene organizacione i analitičke vještine.
Spremnost na rad u dinamičnom okruženju i učestvovanje u uspostavljanju procesa od početka.
Šta nudimo:
Mogućnost da gradite karijeru u timu koji razvija novo tržište, uz podršku snažne međunarodne grupacije.
Mogućnost profesionalnog razvoja i rasta zajedno sa kompanijom.
Podršku i prenos znanja od iskusnog Flex tima iz BiH.
Stabilno radno okruženje u okviru međunarodne grupacije.
Zainteresovani kandidati mogu poslati svoju biografiju na: posao@flexcredit.baili putem opcije KONKURIŠITE
Rok za prijavu: 19.11.2025.