Administrativni radnik u računovodstvu od 1. juna;
Probni rad 3 mjeseca;
Radno vrijeme 4 sata od 09 - 13 h;
Plata 250 eur neto;
Mogućnost dodataka na platu ukoliko budu prekovremeni sati od dogovorenih.
Od 1. septembra moguće produženje ugovora i promjena radnih sati na puno radno vrijeme.
Poželjno iskustvo jedna godina u računovodstvenim agencijama na administrativnim poslovima.
Opis posla:
Rad sa bankama (otvaranje žiro računa firmi i ličnih računa stranaca, uplate, isplate gotovine, e banking - plaćanje faktura, prenosi sa deviznih računa)
Rad sa poreskom upravom - pripremanje papirologije, odjave prijave radnika, potvrde, zahtjevi
Rad sa centralnim registrom - papirologija i administracija oko otvaranja firme, promjena, likvidacije, notari i druge neophodne institucije
Mup - Papirologija za boravišne dozvole stranaca
Kancelarijski dio - sortiranje papirologije, provjera maila, štampanje dnevnih izvoda, unos kuf-a i kif-a...