La Fleur Boutique Hotel, 5* sa sjedištem u Tivtu je u potrazi za novim članovima
svoga tima i to na pozicijama:
Recepcioner/Recepcionerka
Opis posla:
- Vrši prijem gostiju u skladu sa najavama
- Daje osnovne informacije gostima o hotelu, hotelskim uslugama kao i o dodatnim uslugama dostupnim gostima
- Prati goste do soba, smješta ih u dodjeljenu jedinicu i objašnjava korišćenje sadržaja sobe po potrebi
- Vodi računa o svim informacijama koje dolaze do recepcije da budu sačuvane i plasirane na krajnju adresu
- Ponaša se u skladu sa diskretnom politikom kompanije u kojoj radi u smislu čuvanja informacija kako o gostima tako i poslovanju hotela
- Vodi računa o svim operacijama koje su vezane za recepcijski pult: muzika, svijetlo, stanje po sobama u smislu grijanja, hladjenja, itd - Vodi računa o hotelskim ključevima, vodi evidenciju izdatih ključeva i brojnom stanju istih
- Po potrebi vrši parkiranje automobila gostiju u hotelsko dvorište
- Vrši naplatu hotelskih usluga u skladu sa zvaničnim cjenovnikom hotela, izdaje hotelske fakture gostima i priprema novac za predaju pazara
- Evidentira dodatne troškove gostiju kroz hotelski sistem i stara se o ažurnosti naplate
- Radi i druge poslove po nalogu supervizora recepcije i domaćinstva, kao i po nalogu generalnog menadžera hotela
- Za svoj rad direktno je odgovoran supervizoru recepcije i domaćinstva i generalnom menadžeru hotela
Sobarica
Opis posla:
- Održava higijenu soba i prostora na spratovima ispred soba
- Čisti i namješta sobe u skladu sa higijenskim standardima u Hotelu
- Vodi računa o inventaru u sobi i prijavljuje recepciji primjećene nedostatke
- Prijavljuje popijeno piće iz mini barova recepciji kako bi isto bilo i naplaćeno
- Vrši dopunu pića u mini baru kao i besplatnih napitaka u okviru svake smještajne jedinice
- Vrši prikupljanje prljavog hotelskog veša, sortira ga i evidentira broj za pranje
- Vrši prikupljanje gostinskog veša i pranje istog po potrebi ili ga evidentira i šalje na dalje tretiranje po unaprijed sklopljenom Ugovoru sa nekim od uslužnih vešeraja, vodi evidenciju o tome i ispunjavanju nivoa usluge u skladu sa hotelskim pravilnikom
- Vrši komunikaciju sa vešerajem po pitanju preuzimanja prljavog hotelskog veša za pranje i vrši kontrolu povrata robe po osnovu potpisanih otpremnica i sa jedne i sa druge strane
- Po potrebi i u nedostatku posla u smještajnim kapacitetima, održava higijenu javnih prostora
- Radi i druge poslove po nalogu supervizora recepcije i domaćinstva kao i generalnog menadžera hotela
- Za svoj rad direktno je odgovoran / na supervizoru i generalnom menadžeru hotela
Konobar/Konobarica
Više izvršilaca
Opis posla:
- Prima porudžbine od gostiju u skladu sa važećim menijem
- Priprema švedski sto za ishranu gostiju za vrijeme doručka
- Vrši neposrednu komunikaciju sa kuhinjom sredstvima predvidjenim za to (preko narudžbenice iz sistema, dok dodatne objašnjenja kuca direktno u kasi ili telefonskim putem)
- Po potrebi priprema napitke ili iste naručuje šankeru
- Vodi računa u ispunjavanju standarda hotela u smislu sredstava posluženja (adekvatne čaše, tanjiri, pribor za jelo)
- Vodi računa o higijeni stolova i pribora za rad, kao i pravilnom skladištenju istih
- Vodi računa o optimalnosti korišćenja radnog vremena i efikasnoj dostavi usluge krajnjem korisniku
- Ponaša se u skladu sa manirima dobrog domaćina
- Održava neophodan nivo ljubaznosti sa gostima, bez prelaska granice u domenu previse ispitavanja, davanja bespotrebnih informacija, vodeći računa o poštovanju poslovne tajne kao takve
- Prima informacije od gostiju o zadovoljstvu uslugom hotela i plasira iste svojim neposrednim rukovodiocima u cilju otklanjanja eventualnih nedostataka
- Vrši naplatu usluge u skladu sa važećim cjenovnikom i uredno predaje novac na završetku svoje smjene
- Radi i druge poslove po nalogu supervizora restorana i generalnog menadžera hotel
Supervizor domacinstva
Opis posla:
- Nadgleda rad svih zaposlenih u sektoru domaćinstva
- Čekira higijenu soba i sadrzaj istih pre izdavanja gostima
- Komunicira sa recepcijom oko dodeljenih soba i najava za dolaske
- Izdaje reone sobaricama i daje im zadatke
- Prati higijenu javnih površina i zajedničkih prostora
- Vrši nadgledanje vešeraja i kvalitet opranog veša, kao i komunicira sa krajnjim korisnicima
- Izrađuje rasporede
- Uzima aktivno učešce u radu po potrebi posla
- Vodi računa o optimalnom korišćenju radnog vremena
- Pronalazi zaposlene uz podrsku administrativne službe
Supervizor restorana
Opis posla:
- Organizuje rad zaposlenih u restoranima i vrši kontrolu njihovog rada zajedno sa generalnim menadžerom hotela
- Izrađuje sedmični raspored rada vodeći računa o optimalnoj iskorišćenosti radnih časova
- Vrši trebovanje robe u skladu sa optimalnim zalihama u sektoru i kontroliše pravilno skladištenje iste vodeći računa o standardima hotela kako u higijenskom tako i u administrativnom smislu
- Vrši trening zaposlenih zajedno sa generalnim menadžerom hotela u cilju optimizacije poslovnih procesa
- Uzima aktivno učešće u radu, sa akcentom na vanredna dešavanja
- Vodi računa o kvalitetu usluge i interesuje se za zadovoljstvo gostiju kroz neposredan pristup istim - koordiniše rad svog sektora sa ostalima u hotelu sa akcentom na kuhinju
- Aktivno učestvuje u osmišljavanju dogadjaja sa ciljem promocije hotelskih restorana zajedno sa generalnim menadžerom hotela
- Radi na dodatnoj prodaji i vrši obuku zaposlenih za isto
- Vodi računa o finansijskim zaduženjima svakog zaposlenog pojedinačno, prateći njihov rad kroz softverski sistem
- Vodi računa o efektivnosti poslovanja svih zaposlenih pojedinačno u smislu prodaje dodatnih usluga uz osnovnu uslugu ishrane - radi i druge poslove po nalogu generalnog menadžera hotela
- Za svoj rad je direktno odgovoran generalnom menadžeru
Ukoliko želite da postanete dio našeg tima, molimo Vas da svoje biografije prosledite na e mail: info@lafleurhotel.com
Za sve dodatne informacije, možete nas kontaktirati svakog radnog dana u periodu od 09 – 17h na broj telefona +382 69 147 003
Napomena: Biće kontaktirani samo kandidati koji prođu u uži krug