Međunarodno poznata grupacija hotela Karisma Hotels & Resorts u okviru brenda Azul Beach Resort Montenegro by Karisma, ultra all-Inclusive kompleksa hotela nove generacije u Crnoj Gori, smješten na jedinstvenoj Velikoj plaži u Ulcinju, na južnoj obali Crne Gore, najdužoj pješčanoj plaži na Jadranu, oglašava poziciju:
Pozicija: RECEPCIONER
OPIS POSLOVA:
- Nošenje čiste, kompletne uniforme prema Azul Beach Resort Montenegro standardima;
- Učestvovanje u dnevnim koordinacijama;
- Upoznat je sa kategorijama soba i njihovim karakteristikama, kao i sa uslugama, sadržajima i aktivnostima u hotelu, radnom vremenu restorana i barova, promotivnim akcijama u hotelu itd;
- Potpuno je upoznat sa svim procedurama recepcije;
- Vodi evidenciju zauzetih i slobodnih soba;
- Poznaje i primjenjuje procedure za izgubljeno i nađeno, kada su izgubljeni predmeti doneseni na recepciju;
- Pristojno i diskretno odgovara na pritužbe i zahtjeve gostiju, te o istim obavještava svoje nadređene;
- Prati i bilježi sve neriješene probleme u dnevniku;
- Obavlja check in i check out procedure prema standard usluga, kao i prodajne aktivnosti vezane za promovisanje usluga hotela;
- Upoznat je sa važećim cjenovnikom smještaja;
- Provjerava blagajničke bonove i priprema ih za povrat novca prema unaprijed utvrđenom rasporedu;
- Slaže i priprema Check In kartice prije dolaska gostiju;
- Dodjeljuje sobe po dolasku Walks in gostiju i gostiju bez rezervacije;
- Informiše sobaricu o promjenama soba i oglednim sobama;
- Drži kontrolni zapis sobaričine tablice i provjerava odstupanja;
- Kontroliše i ispunjava blagajničke procedure;
- Obavlja mjenjačke poslove, prema važećoj kursnoj listi i pravilima;
- Kontroliše i prati blagajničke bonove, razne formulare, ključeve sefova i Internet kartice;
- Provjerava vouchere za boravak gostiju, izdane od stranih agencija;
- Drži odgovarajuću svotu novca od plaćanja "dnevne propusnice" i "noćne propusnice";
- Izvršava i ispunjava check in i check out procese shodno ustanovljenim standardima;
- Ispunjava zahtjeve programa kvaliteta, programa štednje energije i programa zaštite životne sredine;
- Obavljanje drugih poslova i radnih zadataka iz svoje nadležnosti, za kojima se ukaže potreba, po prethodnom nalogu menadžera recepcije.
USLOVI:
- Srednje obrazovanje;
- Rad u kancelariji u kombinaciji sa terenskim radom;
- Organizacijske sposobnosti;
- Poznavanje 1 stranog jezika;
- Rad na računaru (Microsoft Office).
BENEFITI:
- Radna dozvola
- Smještaj
- Hrana
- Prevoz