Medjunarodno poznata grupacija hotela Karisma Hotels & Resorts u okviru brenda Azul Beach Resort Montenegro by Karisma, ultra all- Inclusive kompleksa hotela nove generacije u Crnoj Gori, smješten na jedinstvenoj Velikoj plaži u Ulcinju, oglašava poziciju:
MENADŽER ZA LJUDSKE RESURSE
OPIS POSLOVA:
- Vođenje kadrovskih poslova u skladu sa zakonima koji regulišu oblast radnog prava;
- Tačnost, ispravnost i preciznost u dijelu koji se odnosi na administrativni menadžment i poštovanje eksternih regulativa;
- Postupanje u skladu sa „Hiring“ kalendarom;
- Postupanje isključivo u skladu sa instrukcijama navedenim u „Staffing guide-u“;
- Poštovanje svih internih i eksternih regulativa i primjena istih u segmentu radnopravnih odnosa;
- Uredno izvještavanje o pitanjima vezano za smještaj zaposlenih i sve promjene koje se odnose na ugovore o zakupu smještaja;
- Uredno izvještavanje o pitanjima vezano za radne dozvole zaposlenih;
- Koordinacija u dijelu organizacije zaposlenih koje treba angažovati u najkraćem vremenskom periodu, u zavisnosti od broja gostiju koji se najave;
- Koordinacija u situacijama koje nameće krizni menadžment (nepredviđene okolnosti);
- Kontrola u dijelu pravovremene pripreme svih ugovora o radu, prijava, odjava i kompletne dokumentacije koja se tiče zasnivanja radnog odnosa;
- Priprema različitih tipova izvještaja vezano za plan zapošljavanja i unapređenje postojećih strategija vezanih za zapošljavanje;
- Unapređenje postupka selekcije kadra;
- Planiranje strategija razvoja ljudskih resursa, zajedno sa HR Direktorom;
- Uredno vođenje baze aplikacija i rad na kontinuiranom proširivanju postojeće baze aplikacija i privlačenje budućih talenata;
- Učestvovanje u razvoju politika o pitanjima kao što su uslovi rada, upravljanje performansama, jednake mogućnosti i upravljanja odsustvima;
- Analiza radnih mesta i izrada opisa poslova zajedno sa menadžerima različitih organizacionih djelova;
- Usklađivanje postojeće sistematizacije radnih mjesta sa eksternim regulativama;
- Usklađivanje rada u skladu sa zahtjevima Grupe;
- Regrutacija i selekcija u skladu sa planom zapošljavanja;
- Odgovorna za uredno ažuriranje HR baze;
- Planiranje i vođenje orijentacije novih zaposlenih;
- Kontinuirana kontrola dosijea zaposlenih, uz adekvatnu provjeru kompletnosti i ispravnosti dokumentacije;
- Kreiranje i ažuriranje baze kompetencija i vještina zaposlenih;
- Obavještavanje zaposlenih o svim relevantnim promjenama u vezi sa ljudskim resursima;
- Planiranje i izrada procedura i pravilnika i vođenje računa o tome da ih zaposleni dosledno primjenjuju, uz prethodnu superviziju i finalno odobrenje pravnog sektora;
- Promocija pravilnika Grupe i Etičkog kodeksa;
- Aktivno učestvovanje u Welcome Day aktivnostima;
- Aktivno učestvovanje u rješavanju različitih pitanja i problema u vezi sa radom i međuljudskim odnosima;
- Planiranje, kreiranje, analiziranje i unapređenje sistema ocjenjivanja zaposlenih;
- Evaluacija, praćenje i unapređenje radne uspješnosti zaposlenih;
- Razvoj podsticajne korporativne kulture;
- Unapređenje produktivnosti i efikasnosti zaposlenih;
- Analiza potreba za obukom u saradnji sa menadžerima sektora;
- Praćenje fluktuacije i apsentizma, predlaganje mjera za unapređenja;
- Usklađivanje plana potreba za specifičnim kompetencijama sa strateškim planom preduzeća ili eksternim trendovima koji utiču na poslovanje, zajedno sa Direktorom za ljudske resurse;
- Organizaciono i prostorno planiranje u vezi sa ljudskim resursima;
- Komunikacija sa eksternim saradnicima u vezi sa zaposlenima, kao što su pružaoci usluga ishrane, prevoza, smeštaja i sl.;
- Strukturiranje i sprovođenje izlaznog intervjua radi utvrđivanja razloga za napuštanje radnog mjesta;
- Obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti, po nalogu nadređenih.
USLOVI:
- Diploma studija visokog obrazovanja u oblasti turizma i ugostiteljstva, prava, ekonomije ili srodnog područja;
- Najmanje tri godine radnog iskutsva na istim ili sličnim pozicijama;
- Rad u kancelariji u kombinaciji sa terenskim radom.
Dodatni zahtjevi:
- Organizacijske sposobnosti, koordinacije i kontrole zadatih poslova;
- Napredno znanje engleskog jezika;
- Napredno poznavanje rada na računaru (Microsoft Office).
- Vozačka dozvola B kategorije.
BENEFITI:
- Smještaj i hrana su obezbijeđeni
- Rad u multinacionalnom i multikulturalnom okruženju
- Mogućnost razvoja i napredovanja
Ukoliko želite da budete dio našeg uspješnog tima prijavu sa radnom biografijom možete poslati na e-mail adresu:
posao@karismaadriatic.com