Oglasi za posao

Menadžer za ljudske resurse (m/ž)

Ulcinj, Crna Gora 19. oktobar 2024.
logo

Azul Beach Resort Montenegro by Karisma

Medjunarodno poznata grupacija hotela Karisma Hotels & Resorts u okviru brenda Azul Beach Resort Montenegro by Karisma, ultra all- Inclusive kompleksa hotela nove generacije u Crnoj Gori, smješten na jedinstvenoj Velikoj plaži u Ulcinju, oglašava poziciju:

MENADŽER ZA LJUDSKE RESURSE

OPIS POSLOVA:
  • Vođenje kadrovskih poslova u skladu sa zakonima koji regulišu oblast radnog prava;
  • Tačnost, ispravnost i preciznost u dijelu koji se odnosi na administrativni menadžment i poštovanje eksternih regulativa;
  • Postupanje u skladu sa „Hiring“ kalendarom;
  • Postupanje isključivo u skladu sa instrukcijama navedenim u „Staffing guide-u“;
  • Poštovanje svih internih i eksternih regulativa i primjena istih u segmentu radnopravnih odnosa;
  • Uredno izvještavanje o pitanjima vezano za smještaj zaposlenih i sve promjene koje se odnose na ugovore o zakupu smještaja;
  • Uredno izvještavanje o pitanjima vezano za radne dozvole zaposlenih;
  • Koordinacija u dijelu organizacije zaposlenih koje treba angažovati u najkraćem vremenskom periodu, u zavisnosti od broja gostiju koji se najave;
  • Koordinacija u situacijama koje nameće krizni menadžment (nepredviđene okolnosti);
  • Kontrola u dijelu pravovremene pripreme svih ugovora o radu, prijava, odjava i kompletne dokumentacije koja se tiče zasnivanja radnog odnosa;
  • Priprema različitih tipova izvještaja vezano za plan zapošljavanja i unapređenje postojećih strategija vezanih za zapošljavanje;
  • Unapređenje postupka selekcije kadra;
  • Planiranje strategija razvoja ljudskih resursa, zajedno sa HR Direktorom;
  • Uredno vođenje baze aplikacija i rad na kontinuiranom proširivanju postojeće baze aplikacija i privlačenje budućih talenata;
  • Učestvovanje u razvoju politika o pitanjima kao što su uslovi rada, upravljanje performansama, jednake mogućnosti  i upravljanja odsustvima;
  • Analiza radnih mesta i izrada opisa poslova zajedno sa menadžerima različitih organizacionih djelova;
  • Usklađivanje postojeće sistematizacije radnih mjesta sa eksternim regulativama;
  • Usklađivanje rada u skladu sa zahtjevima Grupe;
  • Regrutacija i selekcija u skladu sa planom zapošljavanja;
  • Odgovorna za uredno ažuriranje HR baze; 
  • Planiranje i vođenje orijentacije novih zaposlenih;
  • Kontinuirana kontrola dosijea zaposlenih, uz adekvatnu provjeru kompletnosti i ispravnosti dokumentacije;
  • Kreiranje i ažuriranje baze kompetencija i vještina zaposlenih;
  • Obavještavanje zaposlenih o svim relevantnim promjenama u vezi sa ljudskim resursima;
  • Planiranje i izrada procedura i pravilnika i vođenje računa o tome da ih zaposleni dosledno primjenjuju, uz prethodnu superviziju i finalno odobrenje pravnog sektora; 
  • Promocija pravilnika Grupe i Etičkog kodeksa;
  • Aktivno učestvovanje u Welcome Day aktivnostima;
  • Aktivno učestvovanje u rješavanju različitih pitanja i problema u vezi sa radom i međuljudskim odnosima;
  • Planiranje, kreiranje, analiziranje i unapređenje sistema ocjenjivanja zaposlenih;
  • Evaluacija, praćenje i unapređenje radne uspješnosti zaposlenih;
  • Razvoj podsticajne korporativne kulture;
  • Unapređenje produktivnosti i efikasnosti zaposlenih;
  • Analiza potreba za obukom u saradnji sa menadžerima sektora;
  • Praćenje fluktuacije i apsentizma, predlaganje mjera za unapređenja;
  • Usklađivanje plana potreba za specifičnim kompetencijama sa strateškim planom preduzeća ili eksternim trendovima koji utiču na poslovanje, zajedno sa Direktorom za ljudske resurse;
  • Organizaciono i prostorno planiranje u vezi sa ljudskim resursima;
  • Komunikacija sa eksternim saradnicima u vezi sa zaposlenima, kao što su pružaoci usluga ishrane, prevoza, smeštaja i sl.;
  • Strukturiranje i sprovođenje izlaznog intervjua radi utvrđivanja razloga za napuštanje radnog mjesta;
  • Obavlja i druge poslove iz svoje nadležnosti, po nalogu nadređenih.
USLOVI:
  • Diploma studija visokog obrazovanja u oblasti turizma i ugostiteljstva, prava, ekonomije ili srodnog područja;
  • Najmanje tri godine radnog iskutsva na istim ili sličnim pozicijama;
  • Rad u kancelariji u kombinaciji sa terenskim radom.
Dodatni zahtjevi:
  • Organizacijske sposobnosti, koordinacije i kontrole zadatih poslova; 
  • Napredno znanje engleskog jezika;
  • Napredno poznavanje rada na računaru (Microsoft Office).
  • Vozačka dozvola B kategorije.
BENEFITI:
  • Smještaj i hrana su obezbijeđeni
  • Rad u multinacionalnom i multikulturalnom okruženju
  • Mogućnost razvoja i napredovanja
Ukoliko želite da budete dio našeg uspješnog tima prijavu sa radnom biografijom možete poslati na e-mail adresu:
posao@karismaadriatic.com 

Azul Beach Resort Montenegro by Karisma