Smješteni u srcu crnogorske obale Jadranskog mora, Dukley Hotels & Resort 5* nudi raznovrsne smještajne jedinice i usluge prilagođene kako poslovnim tako i rekreativnim potrebama. To uključuje 3 hotela, 3 privatne plaže, bazen, 6 restorana, 3 konferencijske sale i prostor za wellness i SPA tretmane. Spajajući urođenu crnogorsku gostoljubivost i mediteransku šarmantnost s visoko obučenim timom profesionalaca, stvorili smo dobrodošlo okruženje i stekli reputaciju mjesta gdje možete uživati, bilo kao naš gost ili naš zaposleni.
Tražimo poziciju:
Supervizor domaćinstva
Obaveze i zaduženja:
- Nadzor i kontrola rada sobarica
- Upućivanje zaposlenih u procedure
- Dodeljivanje uniforme, ključeva, odobrava robno zaduženje sredstvima i opremom za rad
- Kontroliše funkcionisanje kanala komunikacije (grupe u okviru aplikacija)
- Praćenje toka i načina izvršavanja dnevnih zadataka, kontrola prilikom izvršavanja
- Komunikacija sa recepcijom kroz hotelski program
- Trening sobarica
- Popunjavanje check liste prilikom kotrole apartmana
- Upoznavanje sa sredstvima i opremom za rad
- Prijavljuje izgubljeno/nađeno, štetu, kvarove i nepravilnosti nadležnim sektorima
- Osigurava zaštitu podataka, lica, trudeći se da poverljive informacije ostaju unutar hotela
Odgovornosti:
- Odgovorno lice za čistoću apartmana, apartmanskih terasa i mobilijara
- Odgovorno lice za pravilno sprovođenje propisanih procedura, standardna hotela
- Odgovorno lice za izgled i ponašanje zaposlenih sobara/sobarica, osigurava najviši nivo kulture i ljubaznosti u ophođenju zaposlenog ka drugom licu
- Odgovorno lice za urednost i stanje postavki u apartmanu, posteljina, peškiri, amenities i ostali sadržaji
- Vrši izveštavanje na dnevnom nivou, izvršenih aktivnosti
- Kontroliše kvalitet turn down servisa
- Komunicira sa magacinom
- Komunicira sa supervizorom javnih površina
- Komunicira sa supervizorom vešeraja
Rutinske obaveze:
- Trening zaposlenih sobarica i sobara
- Sugerisanje hsk manageru za kazne i nagrade
- Vrši razgovore sa zaposlenima, podseća i upućuje na procedure
- Kontrola svlačionice i menze
- Kontrola opreme i sredstava za rad
- Lične osobine:
- Operativne, organizacione i liderske sposobnosti
- Veština komunikacije na svim nivoima
- Umeće prilagođavanja situacijama
- Snalažljivost i sposobnost brzog delovanja
- Timski duh i sklonost ka organizaciji povoljnih uslova za rad
Obrazovanje:
- SSS
- Iskustvo: Minimum 3 godine rada na sličnoj poziciji
- Poznavanje rada na računaru
- Poznavanje 2 jezika, engleski i ruski
Nudimo:
- Obezbijeđen smještaj, obroci i uniforma;
- Korporativni popusti;
- Za strane državljane obezbijeđena boravišna i radna dozvola.
Mjesto rada: Dukley Hotel u Budvi.
Pridružite se našem timu!
Pošaljite Vašu radnu biografiju na:
hr@dukley.com
Samo kandidati koji budu ušli u uži izbor će biti kontaktirani.