Huma Kotor Bay, Hotel & Villas Vas sa velikim zadovoljstvom obaviještava o otvorenoj poziciji:
Materijalni knjigovođa
Turističko naselje obuhvata 89 soba sa 10 očaravajućih vila sa pogledom na more, plažu, Spa centar, tri restorana, plažni klub & lounge, kao i dva bazena sa pripadajućim koktel barom.
Ukoliko posjedujete relevantno radno iskustvo na gore pomenutoj poziciji i volite dinamično radno okruženje, očekujemo Vašu prijavu!
Opis posla:
- Knjiži sve fakture od hrane/pića/opšte (fakture vezano za robu koja se skladišti);
- Prima i prenosi sektoru računovodstva sve fakture i odobrenja koja su zaprimljena sa naručenom robom;
- Primjereno administrira sve fakture u kancelariji od nabavke te u sektor računovodstva (te provjerava da su sve fakture knjižene u odgovrarajućem programu);
- Provjerava da je sva naručena i dopremljena roba provjerena prema specifikaciji narudžbe i u skladu sa zahtjevom za nabavku;
- Inventura po punktovima (hrana i piće) te SI i Osnovnih sredstava;
- Izvještaji – dnevno izdavanje hrane i pića - cijena utroška robe po gostu;
- Unos primanja i izdataka na dnevnoj bazi;
- Evidencija ishrane radnika u sezoni i izvan;
- Usklađivanje materijalne evidencije;
- Obrađuje i knjiži dokumentaciju po nalogu nadređene osobe;
- Vodi poslove glavne blagajne (obračuni svih blagajni), gotovinska plaćanja, akontacije, polozi na banku;
- Obavlja poslove kontrole svih blagajni;
- Ispisuje putne naloge;
- Radi na knjigovodstvenoj evidenciji osnovnih sredstava i sitnog inventara;
- Radi na godišnjem popisu i usklađivanju imovine društva, te obračunu amortizacije;
- Učestvovanje u dnevnim koordinacijama;
- druge poslove i radne zadatke, za kojima se ukaže potreba, po prethodnom nalogu Finansijskog kontrolora ili Šefa računovodstva;
- Učestvovanje u dnevnim koordinacijama;
- Učestvuje u administriranju knjigovodstvenog programa u sistemima koji su u upotrebi kod Poslodavca i koordiniranju održavanja i unaprjeđenja tog sistema;
- Administrira korisnike programa, sistema koji su u upotrebi kod Poslodavca;
- Obavlja odlaganje i čuvanje sve Zakonom propisane dokumentacije;
- Obavlja i druge poslove i radne zadatke, za kojima se ukaže potreba, po prethodnom nalogu nadređene osobe;
- Nošenje čiste, kompletne uniforme prema standardima hotela.
Kvalifikacije:
- Rad na računaru (Microsoft Office);
- SSS
- Vozačka B kategorije;
- Iskustvo na istoj poziciji najmanje dvije godinu poželjno;
- Aktivno poznavanje engleskog jezika
Profil traženog kandidata:
- Proaktivan, energičan i efikasan;
- Razvijene organizacione, komunikacione i pregovaračke vještine;
- Sistematičan i informisan.
Benefiti:
- Rad u renomiranom hotelu sa 5*
- Rad u dinamičnom random okruženju;
- Mogućnost kako ličnog tako i karijernog napretka;
- Mogućnost uticaja na razvoj poslovanja.
Razmatraće se isključivo kandidati koji popunjavaju gore pomenute uslove.
Više informacija o samom hotelu možete pronaći na sajtu: https://humahotel.com/
Rok za dostavljanje prijava je: 01.01.2025.
Vaš CV i propratno pismo možete poslati na mejl: hrmanager@humahotel.me
Hvala na interesovanju!