Za potrebe našeg Brenda Hard Rock Cafe Podgorica, tražimo novog člana tima za sledeću poziciju u Podgorici:
MENADŽER KUHINJE
OPIS POSLA:
- Podržava tim u doslednom izvršavanju svih procesa kako bi se pravovremeno isporučili proizvodi i usluge prema standardima Brenda;
- Sprovodi utvrđene standarde hrane na opšte zadovoljstvo gostiju koji ispunjavaju ili prevazilaze standarde Brenda;
- Održava najviši standard Brenda i poštuje zdravstvene, bezbjednosne i higijenske zahtjeve za pripremu hrane shodno ustanovljenim procedurama;
- Jasno definiše ciljeve i očekivanja za članove tima u kuhinji;
- Podržava osoblje kuhinje i pomaže njihovom napredovanju u boljem pripremanju hrane;
- Pruža podršku i motivaciju kao trener kulinarskog učenja koji razvija, implementira i izvršava programe učenja i razvoja za sve zaposlene u kuhinji kako bi podstakli kontinuirano poboljšanje i zadržavanje zaposlenih;
- Razvija i nadgleda kuhinjski tim u svim aspektima pripreme hrane;
- Zapošljava osoblje u kuhinji , vrši ocjenu njihovog rada, motiviše ih i daje smjernice;
- Izrađuje i koriguje nedjeljni plan rada zaposlenih u kuhinji;
- Odgovoran je za pravljenje recepata za pripremu i sastavljanje jelovnika;
- Vodi računa o primjeni pravila i procedura kompanije i održavanju ustanovljenih standarda;
- Stara se o efikasnosti procesa rada i utrošaka zaliha hrane i pića po ustanovljenoj metodologiji;
- Pridržava se svih lokalnih pravila i zakonskih propisa i kodeksa o rukovanju hranom;
- Stara se o prijemu i naručivanju namirnica za kuhinju shodno budžetu kafea i zadužen je za komunikaciju sa dobavljačima, kao i nadgledanju primanja i istovara robe;
- Vodi računa o troškovima neophodnim za funkcionisanje kuhinje;
- Izlazi u susret zahtjevima klijenata sa brzom i tačnom uslugom;
- Odgovornosti za pravilno skladištenje i reciklažu proizvoda po standardima kompanije;
- Zadužen za praćenje procedura prilikom velikih porudžbi grupa/proslava/vaučera i specijalnih porudžbi.
NEOPHODNA ZNANJA I VJEŠTINE:
- Višegodišnje iskustvo u radu na istim poslovima;
- Tečno znanje jednog ili više stranih jezika (pisanje i govora);
- Izražene vještine upravljanja ljudima;
- Iskustvo u praktikovanju opštih bezbjednosnih i sanitarnih standarda;
- Praksa u sprovođenju procedura vezanih za reciklažu;
- Posjedovanje osjećaja hitnosti i agilnosti u nepredvidivim situacijama;
- Sposobnost da tolerišete izloženost toploti, hladnoći, hemikalijama u glasnom/bučnom okruženju;
- Obavljanje dužnosti koje zahtijevaju veliku fizičku pokretljivost;
- Izgrađeni maniri za održavanje urednog i profesionalnog izgleda tokom rada;
- Poštovanje procedura za nošenje uniforme i opreme za rad predviđene standardima kompanije;
- Sposobnost da ostanete fokusirani u izrazito dinamičnom okruženju;
- Demonstrirate visok nivo organizacije i imate oko za detalje;
- U svim situacijama izražavate pozitivan i prijateljski stav prema gostima i kolegama.
U NAŠEM TIMU TE OČEKUJE:
- Dinamično, pozitivno i kreativno okruženje koje omogućava rast i razvoj u postizanju vaših punih potencijala;
- Mogućnost ugovora na neodređeno vrijeme, dobra zarada i prilika za brzo napredovanje u karijeri bazirano na performansama;
- Kompanija koja prepoznaje i ulaže u razvoj karijere i zadovoljstvo svojih zaposlenih;
- Laptop, mobilni telefon i plan potrošnje u skladu sa politikom kompanije;
- 30% popusta u restoranu Desetka, plaži Kamenovo, hotelu BIP, restoranu;
- Šišarka u Tološkoj šumi, kao i popusti sa brojnim partnerima sa kojima sarađujemo;
- 20% popusta u Supplement House;
- 15% popusta u restoranu Hard Rock Café Podgorica;
- Povlašćene cijene u teretani The Capital Fitness Centar u Atlas Capital Centru;
- Učešće na kompanijskim teambuildinzima.