
Specijalista za bilanse
Opis posla:
Specijalista za bilanse odgovoran je za izradu tačnih, pravovremenih i usklađenih finansijskih izvještaja u skladu sa zakonskim i internim standardima.
Ključne odgovornosti:
- Priprema i obrada mjesečnih, kvartalnih i godišnjih bilansa stanja i uspjeha
- Usaglašavanje glavne knjige, pomoćnih knjiga i konta
- Učestvovanje u izradi završnih računa
- Saradnja sa eksternim revizorima i inspekcijama
- Priprema poreskih izvještaja vezanih za bilanse (PDV, porez po odbitku)
- Kontrola knjiženja i usklađenost sa računovodstvenim standardima i zakonima
- Saradnja sa izvršnim direktorom u planiranju i strategiji
Poželjne vještine i znanja:
- RazumIjevanje računovodstvenih i poreskih propisa (MSFI, lokalni zakoni)
- Iskustvo u radu U Abacusu je prednost
- Napredno znanje rada u Excelu (pivot tabele, formule, analize)
- Tačnost, preciznost i visoka posvećenost rokovima
- Sposobnost samostalnog i timskog rada
Obrazovanje:
- Visoka stručna sprema ekonomskog usmjerenja (računovodstvo, finansije)
- Dodatne obuke ili sertifikati (npr. IFRS, ACCA) su prednost, ne I obaveza
Zainteresovani kandidati mogu poslati svoj CV na e-mail adresu:
ratka.lalicic@primatop.me