MFI Flex Credit d.o.o. Podgorica, član MV Finance Grupe, dio je međunarodne grupacije koja uspješno posluje u Rumuniji, Bugarskoj, Španiji, Sjevernoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Moldaviji i Meksiku.
U Bosni i Hercegovini, Flex Credit je za samo 3 godine poslovanja postao jedna od vodećih mikrokreditnih organizacija – sa mrežom od 61 poslovnice i prepoznatljivim brendom koji se povezuje sa brzinom, pouzdanošću i pristupačnošću. Naš uspjeh gradimo na modernim procesima, profesionalnosti i odnosu povjerenja sa klijentima.
Na osnovu tog iskustva i uspješnog modela poslovanja, Flex Credit Crna Gora započinje svoje poslovanje uz podršku tima iz BiH, sa ciljem da izgradi stabilnu i pouzdanu organizaciju.
U okviru formiranja centralnog tima u Podgorici, tražimo iskusnog profesionalca koji će preuzeti ključnu ulogu u uspostavljanju finansijsko-računovodstvenog sistema i standarda poslovanja.
Menadžer finansija i računovodstva
Lokacija: Podgorica
Opis posla:
Organizuje, koordiniše i nadzire rad sektora finansija, računovodstva i finansijskog praćenja.
Prati likvidnost Društva i predlaže mjere za održavanje i unapređenje iste.
Uspostavlja i sprovodi interne politike, procedure i akte koji regulišu finansijsko-računovodstveno poslovanje.
Odgovoran je za zakonito, tačno i pravovremeno vođenje knjigovodstvenih evidencija i čuvanje knjigovodstvene dokumentacije.
Vrši kontrolu validnosti i ispravnosti ulaznih finansijskih dokumenata i obračuna.
Priprema kompletnu dokumentaciju za eksternu i internu reviziju, kao i za nadzorne organe.
Sprovodi i realizuje sve vrste plaćanja u ime Društva.
Organizuje rad računovođe i prati efikasnost i usklađenost rada sa internim procedurama.
Komunicira sa poslovnim bankama, poreskim organima i drugim relevantnim institucijama.
Prati i primjenjuje važeće propise iz oblasti računovodstva, finansija i poreza.
Priprema finansijske izvještaje za potrebe rukovodstva, regulatora i drugih eksternih korisnika.
Vrši analizu budžetskih odstupanja, identifikuje uzroke i predlaže korektivne mjere.
Kontroliše obračun i isplatu zarada i drugih primanja zaposlenih.
Odobrava i kontroliše plaćanje ulaznih faktura i drugih obaveza.
Organizuje i nadgleda sprovođenje popisa imovine i obaveza Društva.
Priprema i podnosi sve zakonom propisane finansijske i poreske izvještaje (mjesečne, kvartalne, godišnje).
Odgovoran je za izradu godišnjeg plana poslovanja i završnih obračuna (polugodišnjih i godišnjih).
Prati obračune rezervisanja i kontrole poreza na dobit i drugih poreskih obaveza.
Inicira i učestvuje u projektima za unapređenje finansijsko-računovodstvenih procesa i softverskih rješenja.
Kontinuirano prati finansijsko stanje Društva i daje preporuke za unapređenje poslovanja.
Obavlja i druge zadatke po nalogu neposrednog rukovodioca, u skladu sa prirodom posla i potrebama Društva.
Kvalifikacije i poželjne kompetencije:
Završene studije ekonomskog smjera (prednost smjer: finansije, računovodstvo, revizija).
Licenca sertifikovanog računovođe.
Iskustvo u oblasti finansija i računovodstva – najmanje 5 godina, od čega minimalno 2 godine na rukovodećim pozicijama.
Odlično poznavanje poreskih i računovodstvenih propisa Crne Gore.
Iskustvo u pripremi finansijskih izvještaja, obračunu poreza i saradnji sa revizorima.
Napredno poznavanje MS Office paketa.
Izražene liderske i organizacione sposobnosti.
Sposobnost analitičkog razmišljanja i donošenja odluka.
Preciznost, integritet i proaktivan pristup radu.
Šta nudimo:
Mogućnost da gradite karijeru u timu koji razvija novo tržište, uz podršku snažne međunarodne grupacije.
Priliku za profesionalni razvoj i napredovanje.
Podršku i prenos znanja od iskusnog Flex tima iz BiH.
Stabilno radno okruženje u okviru međunarodne grupacije.
Zainteresovani kandidati mogu poslati svoju biografiju na: posao@flexcredit.baili putem opcije KONKURIŠITE
Rok za prijavu: 19.11.2025.