Oglasi za posao

Menadžer finansija (m/ž)

Risan, Kotor, Crna Gora 22. januar 2026.
logo

Mövenpick Hotel & Residences Teuta Kotor Bay

Menadžer finansija (m/ž)

O NAMA:
Hotel Mövenpick Teuta Kotor Bay dio je renomiranog Accor Hotels lanca, poznatog po vrhunskoj usluzi i visokim standardima u hotelijerstvu. Naša misija je da svakom gostu pružimo nezaboravno iskustvo boravka kroz profesionalnost, posvećenost i gostoprimstvo. U cilju jačanja našeg tima, tražimo odgovornu i pouzdanu osobu za poziciju Menadžer finansija.
 
Sektor: Sektor finansija
Opis pozicije:
Menadžer finansija i računovodstva odgovoran je za kompletno finansijsko i računovodstveno poslovanje hotela, tačnost finansijskog izvještavanja, budžetiranje, kontroling, upravljanje gotovinskim tokovima i razvoj tima, u skladu sa važećim zakonima, internim procedurama i hotelskim standardima.
Pozicija ima stratešku i operativnu ulogu, uz blisku saradnju sa Direktorom hotela i top menadžmentom.

Ključne odgovornosti:

Finansije i računovodstvo
  • Upravljanje i nadzor nad svim finansijskim i računovodstvenim procesima, internim kontrolama i administracijom.
  • Osiguravanje da su sve računovodstvene transakcije evidentirane u skladu sa važećim propisima, internim politikama i međunarodnim računovodstvenim standardima (IFRS).
  • Saradnja sa glavnim knjigovođom u pripremi mjesečnih, kvartalnih i godišnjih finansijskih izvještaja i analiza.
  • Kontrola isplata, refundacija, potraživanja i naplate u skladu sa kreditnom politikom hotela.
  • Priprema bankovnih usklađenja, statističkih i poreskih izvještaja.
  • Učešće u izradi godišnjeg budžeta, poslovnog plana i finansijskih projekcija.
  • Implementacija i unapređenje sistema internih kontrola i zaštite imovine hotela.
  • Obezbjeđivanje urednog arhiviranja i digitalizacije finansijske dokumentacije.
  • Primjena Uniformnog sistema za ugostiteljsku industriju.
Operativno upravljanje
  • Upravljanje sektorom finansija i računovodstva u skladu sa hotelskim procedurama i standardima.
  • Delegiranje zadataka, praćenje učinka zaposlenih i optimizacija radnih procesa.
  • Saradnja sa ostalim sektorima hotela radi pravovremenog i tačnog finansijskog informisanja.
  • Kontrola fizičkih popisa zaliha i opreme.
  • Ovlašćeni potpisnik za bankovne račune hotela.
  • Poštovanje svih zakonskih i internih rokova.
Upravljanje timom
  • Vođenje, obuka i profesionalni razvoj zaposlenih u sektoru finansija i računovodstva.
  • Organizacija rasporeda rada i godišnjih odmora zaposlenih.
  • Godišnja evaluacija učinka i kontinuirani feedback.
  • Razvijanje timske saradnje, profesionalne kulture i visokih standarda rada.
  • Saradnja sa recepcijom i F&B sektorom u vezi kreditnih procedura i kontrole prihoda.
Ostale obaveze
  • Saradnja sa eksternim revizorima, bankama, poreskim organima i poslovnim partnerima.
  • Praćenje obaveza prema dobavljačima i naplate potraživanja.
  • Čuvanje povjerljivosti finansijskih podataka i postupanje u skladu sa etičkim kodeksom Društva.
  • U odsustvu Direktora hotela, po nalogu, privremena koordinacija administrativno-finansijskih aktivnosti.
  • Obavljanje drugih zadataka iz domena finansijskog rukovođenja u skladu sa poslovnim potrebama hotela.
Osnovni uslovi
  • Visoko obrazovanje iz oblasti ekonomije, finansija ili računovodstva (prednost: master studije ili sertifikati ACCA, CPA, CFA).
  • Minimum 5 godina iskustva u finansijama, od čega najmanje 2 godine na rukovodećoj poziciji
  • (prednost iskustvo u hotelijerstvu ili međunarodnom okruženju).
  • Odlično poznavanje finansijskog planiranja, budžetiranja, kontrolinga i analize troškova.
  • Poznavanje lokalnih poreskih i računovodstvenih propisa i IFRS standarda.
  • Aktivno znanje engleskog jezika (dodatni jezik je prednost).
  • Napredno korišćenje MS Office paketa (posebno Excel) i ERP sistema (SAP, Oracle, SunSystems ili slični).
  • Izražene analitičke, organizacione i liderske sposobnosti.
  • Visok nivo profesionalnog integriteta, odgovornosti i povjerljivosti.
  • Sposobnost rada u dinamičnom okruženju i pod pritiskom rokova.
  • Vozačka dozvola B kategorije.
ŠTA NUDIMO:
  • Rad u prijatnom i profesionalnom okruženju.
  • Smještaj je obezbijeđen.
  • Mogućnost profesionalnog razvoja i napredovanja.
  • Obrok tokom smjene.
  • Dugoročna saradnja za kandidate koji se istaknu svojim radom.

MJESTO RADA:
  • Hotel Mövenpick Teuta Kotor Bay, Risan, Kotor.
  • Radno vrijeme: Smjenski rad (puno radno vrijeme).

ROK ZA PRIJAVU:
Prijave sa biografijom (CV) možete poslati do 22. januara 2026. na e-mail adresu: hr.teutakotorbay@movenpick.com.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće kontaktirani.

Izjava o jednakim mogućnostima:
Kao poslodavac koji pruža jednake mogućnosti zapošljavanja cijenimo različitost i posvećeni smo stvaranju inkluzivnog i poštovanja dostojnog radnog okruženja za sve zaposlene.