Hotel Mövenpick Teuta Kotor Bay dio je renomiranog Accor Hotels lanca, poznatog po vrhunskoj usluzi i visokim standardima u hotelijerstvu. Naša misija je da svakom gostu pružimo nezaboravno iskustvo boravka kroz profesionalnost, posvećenost i gostoprimstvo. U cilju jačanja našeg tima, tražimo odgovornu i pouzdanu osobu za poziciju:
Menadžer recepcije
Opis pozicije:
Menadžer recepcije odgovoran je za efikasno, profesionalno i profitabilno upravljanje recepcijom i povezanim front office funkcijama, uz visok nivo zadovoljstva gostiju i dosljednu primjenu standarda brenda Mövenpick / Accor.
Pozicija ima operativnu, finansijsku i lidersku ulogu, uz blisku saradnju sa sektorom soba, prodajom, marketingom, revenue menadžmentom i finansijama.
Ključne odgovornosti:
Finansijsko upravljanje
Koordinira upravljanje platnim spiskom recepcije kroz fleksibilne rasporede rada i principe multi-skilling / multi-tasking.
Osigurava da recepcija funkcioniše kao troškovno optimizovan operativni centar.
Učestvuje u izradi godišnjeg budžeta recepcije u saradnji sa menadžmentom hotela.
Prati i kontroliše troškove radne snage, potrošnog materijala i operativnih resursa.
Analizira finansijske rezultate recepcije i predlaže mjere za unapređenje efikasnosti.
Priprema mjesečne prognoze rada recepcije u skladu sa popunjenošću i sezonalnošću.
Sarađuje sa prodajom, marketingom i revenue menadžmentom radi optimizacije prihoda od smještaja.
Operativno upravljanje
Organizuje i nadgleda svakodnevni rad recepcije, concierge službe, portira i rezervacija.
Obezbjeđuje primjenu svih hotelskih procedura, standarda usluge i brend smjernica.
Delegira zadatke, prati učinak zaposlenih i sprovodi korektivne mjere.
Obezbjeđuje prisustvo u periodima najveće zauzetosti (check-in / check-out, visoka sezona, posebni događaji).
Rješava zahtjeve i žalbe gostiju profesionalno, efikasno i uz lično angažovanje.
Osigurava tačnost rezervacija, naplate, obračuna i zatvaranja smjena.
Održava kontinuiranu saradnju sa domaćinstvom, tehničkom službom i ostalim sektorima hotela.
Priprema i održava ažurne operativne priručnike i izvještaje recepcije.
Generalne odgovornosti
Obezbjeđuje visoke standarde usluge u skladu sa Mövenpick i Accor standardima.
Promoviše kulturu orijentisanu ka gostu i izvrsnosti u usluzi.
Održava profesionalan imidž recepcije i hotela pred gostima i partnerima.
Prati tržišne trendove i predlaže unapređenja u radu front office sektora.
Osigurava poštovanje svih propisa vezanih za bezbjednost, zaštitu podataka i privatnost gostiju.
Održava povjerljivost svih informacija o gostima, zaposlenima i poslovanju hotela.
Upravljanje timom
Vodi, motiviše i razvija tim recepcionera, concierge osoblja i rezervacija.
Organizuje rasporede rada, smjene i godišnje odmore.
Sprovodi obuke, coaching i razvoj zaposlenih u saradnji sa HR sektorom.
Sprovodi godišnje evaluacije učinka i pruža kontinuirani feedback.
Osigurava poštovanje uniformi, profesionalnog izgleda i ponašanja.
Razvija kulturu timskog rada, odgovornosti i međusobnog poštovanja.
Ostale obaveze
Učestvuje u sastancima menadžmenta po potrebi.
Pruža operativnu podršku drugim sektorima u periodima pojačanog rada.
Učestvuje u internim revizijama, inventurama i kontrolama.
Aktivno promoviše vrijednosti i standarde Accor grupacije.
Obavlja druge razumne zadatke po nalogu Direktora hotela
Osnovni uslovi
Visoko obrazovanje iz oblasti hotelijerstva, turizma, menadžmenta ili srodnih disciplina.
Minimum 4–6 godina iskustva u hotelijerstvu, od čega najmanje 2 godine na rukovodećoj poziciji u recepciji / front office-u.
Odlično poznavanje recepcionih procedura i rada sa PMS sistemima (Opera, Fidelio, Protel ili slično).
Aktivno znanje engleskog jezika (dodatni jezici su prednost).
Napredno korišćenje MS Office paketa.
Izražene liderske, organizacione i komunikacione vještine.
Izrazita orijentisanost ka gostu i sposobnost profesionalnog rješavanja pritužbi.
Iskustvo u planiranju rada, kontroli troškova i optimizaciji procesa.
Spremnost na fleksibilno radno vrijeme (smjene, vikendi, praznici).
Vozačka dozvola B kategorije.
ŠTA NUDIMO:
Rad u prijatnom i profesionalnom okruženju.
Smještaj je obezbijeđen.
Mogućnost profesionalnog razvoja i napredovanja.
Obrok tokom smjene.
Dugoročna saradnja za kandidate koji se istaknu svojim radom.
MJESTO RADA:
Hotel Mövenpick Teuta Kotor Bay, Risan, Kotor.
Radno vrijeme: Smjenski rad (puno radno vrijeme).
ROK ZA PRIJAVU:
Prijave sa biografijom (CV) možete poslati do 22. januara 2026. na e-mail adresu: hr.teutakotorbay@movenpick.com.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće kontaktirani.
Izjava o jednakim mogućnostima: Kao poslodavac koji pruža jednake mogućnosti zapošljavanja cijenimo različitost i posvećeni smo stvaranju inkluzivnog i poštovanja dostojnog radnog okruženja za sve zaposlene.