Hotel Mövenpick Teuta Kotor Bay dio je renomiranog Accor Hotels lanca, poznatog po vrhunskoj usluzi i visokim standardima u hotelijerstvu. Naša misija je da svakom gostu pružimo nezaboravno iskustvo boravka kroz profesionalnost, posvećenost i gostoprimstvo. U cilju jačanja našeg tima, tražimo odgovornu i pouzdanu osobu za poziciju:
Menadžera hrane i pića
Sektor: Sektor hrane i pića
Opis pozicije:
Menadžer hrane i pića odgovoran je za strateško, finansijsko i operativno upravljanje svim ugostiteljskim objektima hotela (restorani, barovi, banketi, room servis), sa ciljem postizanja visokog nivoa zadovoljstva gostiju, optimalne profitabilnosti i dosljedne primjene standarda brenda Mövenpick / Accor.
Pozicija zahtijeva snažnu lidersku ulogu, izraženu orijentisanost ka gostu i sposobnost upravljanja kompleksnim operacijama u dinamičnom hotelskom okruženju.
Ključne odgovornosti:
Finansijsko upravljanje
Planira i prati budžet sektora hrane i pića, uz strogu kontrolu troškova i racionalno korišćenje resursa.
Priprema godišnji budžet, mjesečne finansijske izvještaje i analize prihoda i rashoda.
Kontroliše troškove namirnica, pića, zaliha, opreme i potrošnog materijala, uz optimalan odnos kvaliteta i troškova.
Obezbjeđuje da svaki ugostiteljski objekat funkcioniše kao profitni centar sa jasno definisanim ciljevima.
Analizira ključne finansijske pokazatelje (food cost, beverage cost, prihod po gostu, profitabilnost) i predlaže mjere za unapređenje poslovanja.
Sarađuje sa sektorom nabavke i računovodstvom u planiranju troškova, zaliha i fakturisanja.
Obezbjeđuje primjenu svih finansijskih procedura u skladu sa politikama hotela i standardima Accor grupe.
Operativno upravljanje
Nadzire i koordinira svakodnevni rad restorana, barova, banket prostora i room servisa.
Pruža podršku menadžerima i supervizorima u planiranju smjena, organizaciji servisa i praćenju kvaliteta usluge.
Obezbjeđuje dosljednu primjenu standarda higijene, kvaliteta i bezbjednosti hrane i pića (HACCP).
Kontroliše kvalitet jela i pića, prezentaciju i brzinu usluge u saradnji sa glavnim kuvarom i šefovima smjena.
Učestvuje u kreiranju menija, sezonskih ponuda i promotivnih aktivnosti.
Prati zadovoljstvo gostiju, rješava primjedbe i preduzima korektivne mjere.
Pruža operativnu podršku tokom VIP dolazaka, događaja i banketa.
Sprovodi redovne inspekcije ugostiteljskih prostora, opreme i tehničke ispravnosti.
Održava blisku saradnju sa kuhinjom, domaćinstvom, tehničkim sektorom, prodajom i marketingom.
Generalne odgovornosti
Poštuje i sprovodi hotelske procedure, standarde kvaliteta i brend smjernice Accor grupacije.
Osigurava usklađenost sa zakonskim, sanitarnim i bezbjednosnim propisima.
Održava profesionalan izgled, ponašanje i komunikaciju u skladu sa imidžom hotela.
Aktivno doprinosi održivom poslovanju i racionalnoj potrošnji resursa.
Štiti reputaciju hotela i čuva povjerljivost poslovnih informacija.
Upravljanje timom
Rukovodi timovima sektora hrane i pića, motiviše zaposlene i razvija njihove profesionalne vještine.
Organizuje i vodi redovne sastanke sektora, definiše prioritete i prati realizaciju ciljeva.
Sprovodi evaluacije učinka zaposlenih i daje kontinuirani feedback.
Sarađuje sa sektorom ljudskih resursa u selekciji, obuci i razvoju osoblja.
Obezbjeđuje efikasnu komunikaciju između kuhinje, servisa i menadžmenta.
Rješava konflikte i održava pozitivnu i produktivnu radnu atmosferu.
Ostale obaveze
Učestvuje u organizaciji specijalnih događaja, banketa i promotivnih aktivnosti.
Učestvuje u mjesečnim inventurama hrane, pića i opreme.
Prati trendove u gastronomiji i ugostiteljstvu i predlaže inovacije u ponudi.
Učestvuje u internim i eksternim inspekcijama, revizijama i kontrolama.
Obavlja druge zadatke po nalogu Direktora hrane i pića i Direktora hotela.
Osnovni uslovi
Visoko obrazovanje iz oblasti hotelijerstva, turizma, menadžmenta ugostiteljstva, ekonomije ili srodnih disciplina.
5–7 godina iskustva u sektoru hrane i pića, uključujući najmanje 2–3 godine na rukovodećoj poziciji, poželjno u hotelima sa međunarodnim standardima.
Iskustvo u budžetiranju, kontroli troškova i analizi prodajnih performansi.
Aktivno znanje engleskog jezika (dodatni jezik je prednost).
Napredno korišćenje MS Office paketa i rada sa ERP / POS sistemima (Micros, SAP, Oracle, Adaco ili slično).
Izražene liderske, organizacione i komunikacione vještine.
Visok nivo profesionalizma, integriteta i odgovornosti.
Vozačka dozvola B kategorije.
Spremnost na kontinuirano profesionalno usavršavanje.
ŠTA NUDIMO:
Rad u prijatnom i profesionalnom okruženju.
Smještaj je obezbijeđen.
Mogućnost profesionalnog razvoja i napredovanja.
Obrok tokom smjene.
Dugoročna saradnja za kandidate koji se istaknu svojim radom
MJESTO RADA:
Hotel Mövenpick Teuta Kotor Bay, Risan, Kotor.
Radno vrijeme: Smjenski rad (puno radno vrijeme).
ROK ZA PRIJAVU:
Prijave sa biografijom (CV) možete poslati do 22. januara 2026. na e-mail adresu: hr.teutakotorbay@movenpick.com.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće kontaktirani.
Izjava o jednakim mogućnostima: Kao poslodavac koji pruža jednake mogućnosti zapošljavanja cijenimo različitost i posvećeni smo stvaranju inkluzivnog i poštovanja dostojnog radnog okruženja za sve zaposlene.