Oglasi za posao

Menadžer hrane i pića (m/ž)

Kotor, Crna Gora 22. januar 2026.
logo

Mövenpick Hotel & Residences Teuta Kotor Bay

O NAMA :
Hotel Mövenpick Teuta Kotor Bay dio je renomiranog Accor Hotels lanca, poznatog po vrhunskoj usluzi i visokim standardima u hotelijerstvu. Naša misija je da svakom gostu pružimo nezaboravno iskustvo boravka kroz profesionalnost, posvećenost i gostoprimstvo. U cilju jačanja našeg tima, tražimo odgovornu i pouzdanu osobu za poziciju:

Menadžera hrane i pića
 
Sektor: Sektor hrane i pića
Opis pozicije:
Menadžer hrane i pića odgovoran je za strateško, finansijsko i operativno upravljanje svim ugostiteljskim objektima hotela (restorani, barovi, banketi, room servis), sa ciljem postizanja visokog nivoa zadovoljstva gostiju, optimalne profitabilnosti i dosljedne primjene standarda brenda Mövenpick / Accor.
Pozicija zahtijeva snažnu lidersku ulogu, izraženu orijentisanost ka gostu i sposobnost upravljanja kompleksnim operacijama u dinamičnom hotelskom okruženju.

Ključne odgovornosti:

Finansijsko upravljanje
  • Planira i prati budžet sektora hrane i pića, uz strogu kontrolu troškova i racionalno korišćenje resursa.
  • Priprema godišnji budžet, mjesečne finansijske izvještaje i analize prihoda i rashoda.
  • Kontroliše troškove namirnica, pića, zaliha, opreme i potrošnog materijala, uz optimalan odnos kvaliteta i troškova.
  • Obezbjeđuje da svaki ugostiteljski objekat funkcioniše kao profitni centar sa jasno definisanim ciljevima.
  • Analizira ključne finansijske pokazatelje (food cost, beverage cost, prihod po gostu, profitabilnost) i predlaže mjere za unapređenje poslovanja.
  • Sarađuje sa sektorom nabavke i računovodstvom u planiranju troškova, zaliha i fakturisanja.
  • Obezbjeđuje primjenu svih finansijskih procedura u skladu sa politikama hotela i standardima Accor grupe.
Operativno upravljanje
  • Nadzire i koordinira svakodnevni rad restorana, barova, banket prostora i room servisa.
  • Pruža podršku menadžerima i supervizorima u planiranju smjena, organizaciji servisa i praćenju kvaliteta usluge.
  • Obezbjeđuje dosljednu primjenu standarda higijene, kvaliteta i bezbjednosti hrane i pića (HACCP).
  • Kontroliše kvalitet jela i pića, prezentaciju i brzinu usluge u saradnji sa glavnim kuvarom i šefovima smjena.
  • Učestvuje u kreiranju menija, sezonskih ponuda i promotivnih aktivnosti.
  • Prati zadovoljstvo gostiju, rješava primjedbe i preduzima korektivne mjere.
  • Pruža operativnu podršku tokom VIP dolazaka, događaja i banketa.
  • Sprovodi redovne inspekcije ugostiteljskih prostora, opreme i tehničke ispravnosti.
  • Održava blisku saradnju sa kuhinjom, domaćinstvom, tehničkim sektorom, prodajom i marketingom.
Generalne odgovornosti
  • Poštuje i sprovodi hotelske procedure, standarde kvaliteta i brend smjernice Accor grupacije.
  • Osigurava usklađenost sa zakonskim, sanitarnim i bezbjednosnim propisima.
  • Održava profesionalan izgled, ponašanje i komunikaciju u skladu sa imidžom hotela.
  • Aktivno doprinosi održivom poslovanju i racionalnoj potrošnji resursa.
  • Štiti reputaciju hotela i čuva povjerljivost poslovnih informacija.
Upravljanje timom
  • Rukovodi timovima sektora hrane i pića, motiviše zaposlene i razvija njihove profesionalne vještine.
  • Organizuje i vodi redovne sastanke sektora, definiše prioritete i prati realizaciju ciljeva.
  • Sprovodi evaluacije učinka zaposlenih i daje kontinuirani feedback.
  • Sarađuje sa sektorom ljudskih resursa u selekciji, obuci i razvoju osoblja.
  • Obezbjeđuje efikasnu komunikaciju između kuhinje, servisa i menadžmenta.
  • Rješava konflikte i održava pozitivnu i produktivnu radnu atmosferu.
Ostale obaveze
  • Učestvuje u organizaciji specijalnih događaja, banketa i promotivnih aktivnosti.
  • Učestvuje u mjesečnim inventurama hrane, pića i opreme.
  • Prati trendove u gastronomiji i ugostiteljstvu i predlaže inovacije u ponudi.
  • Učestvuje u internim i eksternim inspekcijama, revizijama i kontrolama.
  • Obavlja druge zadatke po nalogu Direktora hrane i pića i Direktora hotela.
Osnovni uslovi
  • Visoko obrazovanje iz oblasti hotelijerstva, turizma, menadžmenta ugostiteljstva, ekonomije ili srodnih disciplina.
  • 5–7 godina iskustva u sektoru hrane i pića, uključujući najmanje 2–3 godine na rukovodećoj poziciji, poželjno u hotelima sa međunarodnim standardima.
  • Odlično poznavanje F&B operativnih procedura, standarda usluge i higijenskih protokola (HACCP, ALLSAFE).
  • Iskustvo u budžetiranju, kontroli troškova i analizi prodajnih performansi.
  • Aktivno znanje engleskog jezika (dodatni jezik je prednost).
  • Napredno korišćenje MS Office paketa i rada sa ERP / POS sistemima (Micros, SAP, Oracle, Adaco ili slično).
  • Izražene liderske, organizacione i komunikacione vještine.
  • Visok nivo profesionalizma, integriteta i odgovornosti.
  • Vozačka dozvola B kategorije.
  • Spremnost na kontinuirano profesionalno usavršavanje.
ŠTA NUDIMO: 
  • Rad u prijatnom i profesionalnom okruženju.
  • Smještaj je obezbijeđen.
  • Mogućnost profesionalnog razvoja i napredovanja.
  • Obrok tokom smjene.
  • Dugoročna saradnja za kandidate koji se istaknu svojim radom
MJESTO RADA:
  • Hotel Mövenpick Teuta Kotor Bay, Risan, Kotor.
  • Radno vrijeme: Smjenski rad (puno radno vrijeme).
ROK ZA PRIJAVU:
Prijave sa biografijom (CV) možete poslati do 22. januara 2026. na e-mail adresu: hr.teutakotorbay@movenpick.com.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor biće kontaktirani.

Izjava o jednakim mogućnostima:
Kao poslodavac koji pruža jednake mogućnosti zapošljavanja cijenimo različitost i posvećeni smo stvaranju inkluzivnog i poštovanja dostojnog radnog okruženja za sve zaposlene.