Oglasi za posao

Projekt Menadžer (m/ž)

Podgorica, Crna Gora 28. mart 2025.
logo

Admiral Holding

ADMIRAL HOLDING DOO Podgorica traži iskusnog

PROJEKT MENADŽERA
 
koji će biti odgovoran za planiranje, koordinaciju i nadzor građevinskih projekata od početka do kraja. Njegov zadatak će biti da osigura da se projekti završe na vrijeme, u okviru budžeta i prema zadatim standardima kvaliteta. Ova uloga zahtijeva izuzetne organizacione sposobnosti, sposobnost rješavanja problema i odlične komunikacione veštine. On će će blisko sarađivati sa arhitektama, inženjerima, izvođačima i drugim zainteresovanim stranama kako bi osigurao uspješnu realizaciju projekata. Kandidat treba da ima duboko razumjevanje građevinskih procesa, regulativa i standarda. Takođe, očekuje se da kandidat bude sposoban da upravlja timovima i resursima efikasno, kao i da identifikuje i ublaži rizike koji mogu uticati na projekat. Idealni kandidat će imati iskustvo u vođenju velikih građevinskih projekata i biti sposoban da koristi softverske alate za upravljanje projektima.

OPIS POSLA/ODGOVORNOSTI:
  • Planiranje realizacije građevinskih projekata, raspoređivanje zaduženja, organizacija poslova
  • Nadzor nad izvođačima i podizvođačima za sve faze projekta onsite
  • Kontrola kvaliteta i pravovremenosti dostavljenih rezultata rada i praćenje dinamičkih planova
  • Osiguranje poštovanja sigurnosnih i zakonskih standarda 
  • Planiranje i kontrola faznosti, stepena izvršenja poslova, budžeta projekta po troškovnim stavkama, izvještavanje o finansijskim, građevinskim i drugim identifikovanim rizicima u zavisnosti od situacije – saradnja i podrška menadžmentu kompanije
  • Izvještavanje o napretku projekta menadžmentu kompanije i odstupanjima u odnosu na definisanu faznost/rokove/ugovorene uslove sa izvođačima i podizvođačima
  • Planiranje i upravljanje ljudskim resursima, organizacija timova, komunikacija sa svim učesnicima na projektu, organizacija timskih sastanaka na (minimum) nedjeljnom nivou i vođenje diskusije o projektnoj dinamici i korektivnim aktivnostima
  • Učestvovanje u procesu nabavki, izrade i dopune projektne dokumentacije, ugovora i ostalih segmenata vezanih za angažman tehničkih lica i realizaciju građevinskih projekata
VJEŠTINE I OSOBINE:
  • Samostalnost u radu, stručnost, organizovanost, sposobnost rada u izazovnim okolnostima
  • Sposobnost upravljanja projektom i resursima
  • Liderstvo, pregovaračke vještine, pravilno donošenje odluka u poslovnom okruženju
  • Komunikativnost, dobra koordinacija i sposobnost rada u timovima
  • Upornost, postavljanje visokih ciljeva, samopouzdanje 
POTREBNI USLOVI:
  • Obavezno univerzitetsko obrazovanje građevinske ili arhitektonske struke
  • Minimum 5 godina radnog iskustva u poslovima upravljanja projektima
  • Minimum 8 godina radnog iskustva na izvođenju radova objekata visokogradnje
  • Korišćenje programa AutoCAD, MS Project, napredno korišćenje Excel, Word
  • Poželjno posjedovanje licence Inženjerske komore CG
  • Odlično poznavanje građevinskih propisa, procesa i standarda
  • Vozačka dozvola, aktivan vozač
Zainteresovani kandidati mogu svoje radne biografije slati na mail adresu: office@admiralholding.me

VEZUV d.o.o.