ADMIRAL HOLDING DOO Podgorica traži iskusnog
PROJEKT MENADŽERA
koji će biti odgovoran za planiranje, koordinaciju i nadzor građevinskih projekata od početka do kraja. Njegov zadatak će biti da osigura da se projekti završe na vrijeme, u okviru budžeta i prema zadatim standardima kvaliteta. Ova uloga zahtijeva izuzetne organizacione sposobnosti, sposobnost rješavanja problema i odlične komunikacione veštine. On će će blisko sarađivati sa arhitektama, inženjerima, izvođačima i drugim zainteresovanim stranama kako bi osigurao uspješnu realizaciju projekata. Kandidat treba da ima duboko razumjevanje građevinskih procesa, regulativa i standarda. Takođe, očekuje se da kandidat bude sposoban da upravlja timovima i resursima efikasno, kao i da identifikuje i ublaži rizike koji mogu uticati na projekat. Idealni kandidat će imati iskustvo u vođenju velikih građevinskih projekata i biti sposoban da koristi softverske alate za upravljanje projektima.
OPIS POSLA/ODGOVORNOSTI:
- Planiranje realizacije građevinskih projekata, raspoređivanje zaduženja, organizacija poslova
- Nadzor nad izvođačima i podizvođačima za sve faze projekta onsite
- Kontrola kvaliteta i pravovremenosti dostavljenih rezultata rada i praćenje dinamičkih planova
- Osiguranje poštovanja sigurnosnih i zakonskih standarda
- Planiranje i kontrola faznosti, stepena izvršenja poslova, budžeta projekta po troškovnim stavkama, izvještavanje o finansijskim, građevinskim i drugim identifikovanim rizicima u zavisnosti od situacije – saradnja i podrška menadžmentu kompanije
- Izvještavanje o napretku projekta menadžmentu kompanije i odstupanjima u odnosu na definisanu faznost/rokove/ugovorene uslove sa izvođačima i podizvođačima
- Planiranje i upravljanje ljudskim resursima, organizacija timova, komunikacija sa svim učesnicima na projektu, organizacija timskih sastanaka na (minimum) nedjeljnom nivou i vođenje diskusije o projektnoj dinamici i korektivnim aktivnostima
- Učestvovanje u procesu nabavki, izrade i dopune projektne dokumentacije, ugovora i ostalih segmenata vezanih za angažman tehničkih lica i realizaciju građevinskih projekata
VJEŠTINE I OSOBINE:
- Samostalnost u radu, stručnost, organizovanost, sposobnost rada u izazovnim okolnostima
- Sposobnost upravljanja projektom i resursima
- Liderstvo, pregovaračke vještine, pravilno donošenje odluka u poslovnom okruženju
- Komunikativnost, dobra koordinacija i sposobnost rada u timovima
- Upornost, postavljanje visokih ciljeva, samopouzdanje
POTREBNI USLOVI:
- Obavezno univerzitetsko obrazovanje građevinske ili arhitektonske struke
- Minimum 5 godina radnog iskustva u poslovima upravljanja projektima
- Minimum 8 godina radnog iskustva na izvođenju radova objekata visokogradnje
- Korišćenje programa AutoCAD, MS Project, napredno korišćenje Excel, Word
- Poželjno posjedovanje licence Inženjerske komore CG
- Odlično poznavanje građevinskih propisa, procesa i standarda
- Vozačka dozvola, aktivan vozač