Montenegro Tourist Service Grupacija u okviru koje posluju 15 kompanija iz oblasti turizma, hotelijerstva, ugostiteljstva, digitalnog marketinga, IT razvoja, transporta i usluga, usljed razvoja novih projekata kao i ekspanzije Grupacije, ima otvoreno radno mjesto na poziciji:
Koordinator za transfere
Glavne dužnosti i odgovornosti:
- Rukovodi koordinacijom tima za transfere i vrši optimizaciju vozila u svom djelokrugu rada;
- Upoznavanje korisnika sa proizvodima, uslugama i ostalim relevantnim informacijama;
- Optimizacija aktivnosti u prodaji u odnosu na obim ostvarenih rezervacija i lociranost dostupnih vozila;
- Planiranje i organizacija rada na terenu;
- Praćenje dnevne evidencije popunjenosti kapaciteta i odgovaranje na zahtjeve potencijalnih korisnika usluga;
- Komunikacija s lokalnim turističkim zajednicama u svrhu promocije proizvoda i usluga transfera;
- Kontrola tačnosti podataka na web portalu i drugim platformama, kao i interakcija sa sektorom marketinga radi usmjeravanja promotivnih aktivnosti u cilju podsticanja rezervacija određenih modela vozila po različitim osnovama (nedovoljna prodaja, promo periodi itd);
- Vrši registraciju na online kanalima prodaje, kao i upravljanje sa kanalima prodaje iz svoje oblasti;
- Odgovaranje na upite klijenata koji su stigli putem online kanala prodaje i offline kanala prodaje;
- Pisanje dnevnih izvještaja o prodaji po kategorijma usluga;
- Sastavljanja mjesečnih i periodičnih izvještaja o prometu, kao i statističkih izvještaja po potrebi;
- Pripremanje i ažuriranje odgovarajućih baza podataka za pružanje usluga transfera;
- Prodaja i naplata ugovorenih usluga u skladu sa procedurama;
- Praćenje statusa postojećih rezervacija za transfere;
- Svakodnevno izvještava nadređene o svom radu
Neophodna znanja i vještine:
- Visoka stručna sprema, IV1, VI ili VII1 nivo kvalifikacija iz oblasti turizma, organizacionih nauka i sl.
- Najmanje 1 godina iskustva na istim ili sličnim poslovima transfera
- Tečno znanje engleskog jezika neophodno
- Vozačka dozvola B kategorije
- Poznavanje rada na računaru Microsoft paket
Poželjne lične osobine:
- Visoko izražena sposobnost efektivne komunikacije
- Sposobnost razvijanja dugoročnih odnosa s klijentima i partnerima
- Tačnost, ažurnost, sistematičnost i odgovornost
- Visoka doza fleksibilnosti i pragmatičnosti
- Sposobnost efikasnog vođenja više zadataka i striktno poštovanje rokova
- Odlične organizacione i pregovaračke vještine
U našem timu Vas očekuje:
- Dinamično, pozitivno i kreativno okruženje koje omogućava rast i razvoj u postizanju vaših punih potencijala
- Mogućnost ugovora na neodređeno vrijeme, dobra zarada i prilika za brzo napredovanje u karijeri bazirano na performansama
- Učestovanje na najvećim međunarodnim sajmovima turizma, kao i prilika za čestim službenim putovanjima u Regionu i na novim tržištima
- Kompanija koja prepoznaje i ulaže u razvoj karijere i zadovoljstvo svojih zaposlenih
- Laptop, mobilni telefon i plan potrošnje u skladu sa politikom kompanije
- 30% popusta u restoranu Desetka, plaži Kamenovo, hotelu BIP, restoranu Šišarka u Tološkoj šumi, kao i popusti sa brojnim partnerima sa kojima sarađujemo
- 20% popusta u Supplement House
- 15% popusta u restoranu Hard Rock Café Podgorica
- Povlašćene cijene u teretani The Capital Fitness Centar u Atlas Capital Centru
- Pogodnosti prilikom kupovine avio karata sa našim partnerima, Air Serbia, Turkish Airline
- Učešće na kompanijskim teambuildinzima
Ako vjerujete da ispunjavate ove uslove i želite postati ključni dio našeg tima, molimo vas da pošaljete svoj CV i motivaciono pismo na adresu careers@booking.me
Prijave slati najkasnije do 23.02.2024.
Molimo da pogledate naše platforme i upoznate se bolje sa nama: