Smješteni u srcu crnogorske obale Jadranskog mora, Dukley Hotels & Resort 5* nudi raznovrsne smještajne jedinice i usluge prilagođene kako poslovnim tako i rekreativnim potrebama. To uključuje 3 hotela, 3 privatne plaže, bazen, 6 restorana, 3 konferencijske sale i prostor za wellness i SPA tretmane. Spajajući urođenu crnogorsku gostoljubivost i mediteransku šarmantnost s visoko obučenim timom profesionalaca, stvorili smo dobrodošlo okruženje i stekli reputaciju mjesta gdje možete uživati, bilo kao naš gost ili naš zaposleni.
Tražimo poziciju:
Menadžer restorana
Odgovornosti:
- Praćenje i pridržavanje svih hotelskih standarda, procedura i pravila ponašanja
- Koordinacija i saradnja sa rukovodiocima drugih organizacionih jedinica
- Planiranje, organizacija, vođenje i nadzor radne aktivnosti osoblja u svim restoranima
- Kreiranje predloga o broju i dinamici zapošljavanja stalnih i sezonskih radnika
- Odgovara za početak i završetka rada objekta u skladu sa radnim vremenom
- Odabir i selekcija kandidata, obuka, vođenje, praćenje i ocenjivanje saradnika
- Pravilno planiranje rasporeda radne snage u skladu sa zahtevima poslovanja
- Vodi računa da svi zaposleni konstantno održavaju visok standard kvalitetne usluge
- Planira, koordinira i kontroliše proces obuke i treninga rada svih zaposlenih
- Evaluacija svih zaposlenih po utvrdjenoj dinamici, vodjenje kartona i izveštavanje
- Odgovara za vodjenje liste inventara i stanja opreme i uređaja, pribora I sredstava za rad, rasporeda redovnih servisa, koordinacija vanrednih popravki I intervencija
- Brine se o restoranskom inventaru i sprovodi redovnu kontolu o broju zaliha inventara
- Brine o HACCAP-u, PEST kontroli i klasifikaciji uklanjanja otpadaka hrane i pića
- Predlaganje nabavke ugostiteljske opreme i sredstava za rad u skladu sa potrebama
- Nadzor primene propisa o zaštiti na radu kao I poštovanje pravilnika o radu
- Odgovara za poštovanje higijene, sanitarnih uslova za rad i zdravstvenim merama
- Odgovoran za prikupljanje Zakonom propisanih dokumenata koji se odnose na sam outlet i zaposlene. Dokumentacija mora biti validna u odnosu na sadrzinu i rokove vazenja
- Zajedno sa sluzbom ljudskih resursa vodi evidenciju radnih dozvola i sanitarnih knjizica
- Odgovoran za otvaranje i pustanje u rad, kao i zatvaranje i konzerviranje outleta
- Planira, odredjuje raspored, koordinira i odgovara za proces redovnog i generalnog čišćenja, prostora za rad, opreme za rad I sredstava za rad
- Nadgledanje pripreme hrane i pića i servisa u skladu sa postavljenim standardima
- Predlaže nova i primenjuje utvrdjena pravila I procedure sektora hrane I pića
- Planiranje, organizovanje i rukovodjenje banket operacija, dogadjaja i ceremonija
- Odgovara za operaciju i kontrolu standarda usluživanja u pansionskom restoranu
- Nadgledanje operacije u svim a la cart restoranima u hotelu kao i room servisa
- Sačinjava i prati liste za lom inventara i sprovodi korektivne mere za smanjenje loma
- Odgovoran je za stanje sitnog inventara i potrošnog materijala
- Odgovoran je o postizanju željenih ciljeva u segmentu prodaje svih restorana i barova
- Analizira nivo prodaje hrane i pica i predlaže svojim nadređenima korake za unapređenje biznis perfomansi restorana i barova
- Sačinjava dnevne/nedeljne izveštaje o ostvarenoj prodaji restorana i barova
- Delegira zadatke zaposlenima u okviru svojih nadležnosti
- Obučava, trenira, motiviše i kontroliše zaposlene u cilju unapredjenja prodaje
- Kontrola inventara, naplate računa, predaju pazara I kreiranje finansijski izveštaja
- Odgovara na žalbe gostiju i rešava situacije u skladu sa nadležnostima, kreira izveštaje
- Organizuje rezervacije stolova, sedećih i ležećih mesta u restoranima, barovima i na plaži
- U slučaju nedostatka alternative, obavlja poslove supervizora/konobara
- Zajedno sa Beverage Managerom, odgovoran je za manjkove i viškove u svim restoranima i barovima u okviru svojih nadležnosti
- Kontroliše da li je finalni proizvod usklađen sa svim propisanim normativima
- Kontroliše prisustvo zaposlenih na poslu i vodi evidenciju karneta
- Nadgleda operativne aktivnosti, kako bi uvideo mesto i način za poboljšanje servisa, perfomansi zaposlenih i bezbednosti na radu
- Brine se o redovnom održavanju svih restoranskih uređaja, prati garancije uređaja i pronalazi saradnike za održavanje
- Vrši nadzor higijene u svim restoranima i barovima u okviru svojih nadležnosti
- Odgovoran je za stanje pazara u svim kasama i vodi računa da svi zaposleni poštuju sve zakonske norme u okviru svojih nadežnosti
- Izvršava ostale poslove i zadatke po nalogu direktno nadređenog
- Ponaša se u skladu sa vrednostima kompanije, predstavljajući uzor i primer ostalima
Uslovi:
- Studije prvog ili drugog stepena (6 ili 7 nivo NOKS-a) društveno-humanističkih nauka i drugih vrsta
- Rad na personalnom računaru
- Obevezno znanje engleskog jezika
- Minimum 8 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Nudimo:
- Obezbijeđen smještaj, obroci i uniforma;
- Korporativni popusti;
- Za strane državljane obezbijeđena boravišna i radna dozvola.
Mjesto rada: Dukley Hotel u Budvi.
Pridružite se našem timu!
Pošaljite Vašu radnu biografiju na:
hr@dukley.com
Samo kandidati koji budu ušli u uži izbor će biti kontaktirani.