Turističko naselje Huma Kotor Bay u Dobroti (5*) koji sadrži 89 luksuznih soba, 10 vila sa pogledom na more, plažu, Spa centar, 3 restorana, plažni klub & lounge, kao i dva bazena sa pripadajućim koktel barom – Vas obaviještava o otvorenoj poziciji Front Office Manager.
Ukoliko imate neophodne kvaifikacije da budete prvo lice recepcije najprestižnijeg hotela u Kotoru, očekujemo Vašu prijavu!
Front office manager (m/ž)
Opis posla:
- Organizovanje rada recepcije;
- Odgovoran je za poslovne rezultate recepcije, kvalitet usluga, te troškove recepcije;
- Potpuno je upoznat sa svim procedurama recepcije i odgovoran je za sprovođenje navedenih procedura od strane svih radnika recepcije;
- Kontroliše supervizora recepcije (a u njegovom odsustvu ili u slučaju upražnjenosti te pozicije sam sprovodi) u pogledu – Nadziranja radnog vremena i autorizacije prekovremenog rada i troškova rada u sektoru recepcije;
- Sarađuje sa sektorom rezervacija na svim poslovima u okviru ovog sektora;
- Ispostavlja račune/fakture (za goste i agencije) za izvršene usluge;
- Prihvata i otkazuje rezervacije, i sastavlja popise dolazaka i odlazaka gostiju;
- Priprema popis slobodnih soba za tekući i sljedeći dan i raspoređuje sobe gostima prije njihovog dolaska;
- Izvještava pretpostavljene o dolasku VIP gostiju i o njima vodi posebnu brigu;
- Pazi na to da se ploča sa kursom stranih valuta ažurno održava;
- Brine se za to da se svim gostima pri dolasku srdačno zaželi dobrodošlica;
- Provjerava da li se vodi i popunjava evidencija o gostima;
- Provjerava tačnost izvještaja domaćinstva u odnosu na podatke recepcije;
- Izrađuje tablice, bilježi i odlaže u kartoteku podatke o rezervacijama i rasporedu soba i o tome obavještava podređene;
- Osigurava dobru kontrolu izdavanja i primanja ključeva (gosti i zaposleni/odjeljenja);
- Poboljšava prihod od soba sprovođenjem odgovarajućeg sistema kontrole;
- Redovno provjerava kartone sa podacima o stvarima odloženim u sef kako bi vidio je li neki gost nešto zaboravio i ažurira te podatke;
- Sastaje se sa vodičima grupa i održava sa njima kontakt tokom boravka grupa, i održava stalni kontakt sa tur-operatorima i njihovim predstavnicima;
- Kontroliše i razdužuje pazar na dnevnom nivou;
- Prati rad i pomaže osoblju u svojoj smjeni te ih podučava na samom radnom mjestu;
- Vodi gotovinsku blagajnu, evidentira sva plaćanja, mijenja strane valute, radi sa gotovinom, kreditnim karticama i putničkim čekovima;
- Radi sa uređajem za kreditne kartice, vrši bilans i zatvara na kraju smjene;
- Izrađuje popis važnih (hitnih) telefonskih brojeva i drži ih na vidljivom mjestu za sve službenike recepcije;
- Odlučuje o svim svakodnevnim procedurama recepcije;
- Obavljanje drugih poslova i radnih zadataka iz svoje nadležnosti, za kojima se ukaže potreba, po prethonom nalogu Direktora hotela ili Izvršnog direktora.
Kvalifikacije:
- Radno iskustvo na istoj ili sličnoj poziciji u trajanju od minimum 2 godine;
- Završen fakultet za turizma i hotelijerstvo ili sličan;
- Organizacione sposobnosti, sposobnost koordinacije rada fo sektora sa ostalim sektorima u hotelu;
- Odlično poznavanje engleskog i barem još jednog jezika;
- Prednost će imati kandidati koji poznaju rad u sistemu Opera;
- Vozačka dozvola B kategorije.
Benefiti:
- Rad u renomiranom turističkom naselju sa 5*;
- Mogućnost karijernog i ličnog razvoja;
- Rad u dinamičnom i stimulativnom okruženju.
Razmatraće se isključivo kandidati koji popunjavaju gore pomenute uslove.
Više informacija o samom hotelu možete pronaći na sajtu: https://humahotel.com/
Rok za dostavljanje prijava je: 01.03.2025.
Vaš CV i propratno pismo možete poslati na mejl: hrmanager@humahotel.me