Oglasi za posao

Menadžer restorana (m/ž)

Budva, Crna Gora 07. januar 2025.
logo

Dukley Hotels and Resorts


Smješteni u srcu crnogorske obale Jadranskog mora, Dukley Hotels & Resort 5* nudi raznovrsne smještajne jedinice i usluge prilagođene kako poslovnim tako i rekreativnim potrebama. To uključuje 3 hotela, 3 privatne plaže, bazen, 6 restorana, 3 konferencijske sale i prostor za wellness i SPA tretmane.  Spajajući urođenu crnogorsku gostoljubivost i mediteransku šarmantnost s visoko obučenim timom profesionalaca, stvorili smo dobrodošlo okruženje i stekli reputaciju mjesta gdje možete uživati, bilo kao naš gost ili naš zaposleni.
Tražimo poziciju:


Menadžer restorana

Odgovornosti:
  • Praćenje i pridržavanje svih hotelskih standarda, procedura i pravila ponašanja
  • Koordinacija i saradnja sa rukovodiocima drugih organizacionih jedinica
  • Planiranje, organizacija, vođenje i nadzor radne aktivnosti osoblja u svim restoranima
  • Kreiranje predloga o broju i dinamici zapošljavanja stalnih i sezonskih radnika
  • Odgovara za početak i završetka rada objekta u skladu sa radnim vremenom
  • Odabir i selekcija kandidata, obuka, vođenje, praćenje i ocenjivanje saradnika
  • Pravilno planiranje rasporeda radne snage u skladu sa zahtevima poslovanja
  • Vodi računa da svi zaposleni konstantno održavaju visok standard kvalitetne usluge
  • Planira, koordinira i kontroliše proces obuke i treninga rada svih zaposlenih
  • Evaluacija svih zaposlenih po utvrdjenoj dinamici, vodjenje kartona i izveštavanje
  • Odgovara za vodjenje liste inventara i stanja opreme i uređaja, pribora I sredstava za rad, rasporeda redovnih servisa, koordinacija vanrednih popravki I intervencija
  • Brine se o restoranskom inventaru i sprovodi redovnu kontolu o broju zaliha inventara
  • Brine o HACCAP-u, PEST kontroli i klasifikaciji uklanjanja otpadaka hrane i pića
  • Predlaganje nabavke ugostiteljske opreme i sredstava za rad u skladu sa potrebama
  • Nadzor primene propisa o zaštiti na radu kao I poštovanje pravilnika o radu
  • Odgovara za poštovanje higijene, sanitarnih uslova za rad i zdravstvenim merama
  • Odgovoran za prikupljanje Zakonom propisanih dokumenata koji se odnose na sam outlet i zaposlene. Dokumentacija mora biti validna u odnosu na sadrzinu i rokove vazenja
  • Zajedno sa sluzbom ljudskih resursa vodi evidenciju radnih dozvola i sanitarnih knjizica
  • Odgovoran za otvaranje i pustanje u rad, kao i zatvaranje i konzerviranje outleta
  • Planira, odredjuje raspored, koordinira i odgovara za proces redovnog i generalnog čišćenja, prostora za rad, opreme za rad I sredstava za rad
  • Nadgledanje pripreme hrane i pića i servisa u skladu sa postavljenim standardima
  • Predlaže nova i primenjuje utvrdjena pravila I procedure sektora hrane I pića
  • Planiranje, organizovanje i rukovodjenje banket operacija, dogadjaja i ceremonija
  • Odgovara za operaciju i kontrolu standarda usluživanja u pansionskom restoranu
  • Nadgledanje operacije u svim a la cart restoranima u hotelu kao i room servisa
  • Sačinjava i prati liste za lom inventara i sprovodi korektivne mere za smanjenje loma
  • Odgovoran je za stanje sitnog inventara i potrošnog materijala
  • Odgovoran je o postizanju željenih ciljeva u segmentu prodaje svih restorana i barova
  • Analizira nivo prodaje hrane i pica i predlaže svojim nadređenima korake za unapređenje biznis perfomansi restorana i barova
  • Sačinjava dnevne/nedeljne izveštaje o ostvarenoj prodaji restorana i barova
  • Delegira zadatke zaposlenima u okviru svojih nadležnosti
  • Obučava, trenira, motiviše i kontroliše zaposlene u cilju unapredjenja prodaje
  • Kontrola inventara, naplate računa, predaju pazara I kreiranje finansijski izveštaja
  • Odgovara na žalbe gostiju i rešava situacije u skladu sa nadležnostima, kreira izveštaje
  • Organizuje rezervacije stolova, sedećih i ležećih mesta u restoranima, barovima i na plaži
  • U slučaju nedostatka alternative, obavlja poslove supervizora/konobara
  • Zajedno sa Beverage Managerom, odgovoran je za manjkove i viškove u svim restoranima i barovima u okviru svojih nadležnosti
  • Kontroliše da li je finalni proizvod usklađen sa svim propisanim normativima
  • Kontroliše prisustvo zaposlenih na poslu i vodi evidenciju karneta
  • Nadgleda operativne aktivnosti, kako bi uvideo mesto i način za poboljšanje servisa, perfomansi zaposlenih i bezbednosti na radu
  • Brine se o redovnom održavanju svih restoranskih uređaja, prati garancije uređaja i pronalazi saradnike za održavanje
  • Vrši nadzor higijene u svim restoranima i barovima u okviru svojih nadležnosti
  • Odgovoran je za stanje pazara u svim kasama i vodi računa da svi zaposleni poštuju sve zakonske norme u okviru svojih nadežnosti
  • Izvršava ostale poslove i zadatke po nalogu direktno nadređenog
  • Ponaša se u skladu sa vrednostima kompanije, predstavljajući uzor i primer ostalima
Uslovi:
  • Studije prvog ili drugog stepena (6 ili 7 nivo NOKS-a) društveno-humanističkih nauka i drugih vrsta
  • Rad na personalnom računaru
  • Obevezno znanje engleskog jezika
  • Minimum 8 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Nudimo:
  • Obezbijeđen smještaj, obroci i uniforma;
  • Korporativni popusti;
  • Za strane državljane obezbijeđena boravišna i radna dozvola.
Mjesto rada: Dukley Hotel u Budvi.
Pridružite se našem timu!

Pošaljite Vašu radnu biografiju na: 
hr@dukley.com
Samo kandidati koji budu ušli u uži izbor će biti kontaktirani.

Dukley Hotels and Resorts