Opis posla:
- Vrši prijem rezervacija, prijem i prijavu gostiju u hotel, izdaje hotelske smeštajne jedinice i daje potrebne informacije gostima, asistira gostima za dodatne zahteve tokom boravka.
- Vodi računa o evidenciji gostiju, izdaje smeštajne jedinice u skladu sa pravilima hotela skladno zakonskim propisima
- Brine se o zadovljstvu gostiju, kvalitetu usluge i postovanju operativnih standarda
- Javlja se na telefon, daje informacije gostima u skladu sa hotelskom politikom i procedurama, prosledjuje pozive drugim odeljenjima ili hotelskim gostima.
- Vrši prijem unos i svakodnevnu korekciju rezervacija kao i provjeru rezervacija
- Pomaže pri rezervisanju dodatnih usluga hotela, transfera, izleta, restorana, spa & wellness usluga kao i ostalih dodatnih usluga
- Odgovara za pravilnu naplatu računa i o njihovoj realizaciji (finansijskoj), za pravilno izdavanje računa, za finansijsko zaduženje i štetu koja proistekne iz nepažljivog rukovanja prilikom naplate računa, za novac od realizacije hotelskih računa, za pravilno i tačno vođenje evidencije praznih odnosno zauzetih soba,
- Kontroliše rad i funkcionisanje svih uređaja na recepciji, da su u svakom trenutku operativni.
- Obaveštava Menadžera recepcije, ili direktora hotela u odsustvu Menadžera recepcije o dešavanju u smeni i podnosi izveštaje; vrši primopredaje smjene
- Obaveštava redovno Menadžera recepcije i direktora o komentarima, žalbama, pritužbama i pohvala gostiju na rad zaposlenih,kvalitet usluge i na stanje u hotelu;
- Sarađuje sa sluzbom Bell Desk, za organizaciju prtljaga, transfera, rezervacija resorana sl
- Sarađuje sa menadžerom hotelskog domaćinstva i sobaricama za spremanje praznih soba, kao i eventualno zaboravljenim stvarima gostiju u sobama,
- Sarađuje sa tehničkom službom kada su u pitanju kvarovi u prostorijama hotela (hotelskim sobama)
- Prijavljuje nedostatke i izvještava Menadžera recepcije i pismeno registruje sve događaje od važnosti za rad na recepciji i u hotelu (nestanak vode, razni kvarovi koji nisu otklonjeni, nedolično ponašanje gostiju hotela, o nastaloj šteti u sobi, nedisciplini, i sl),
- Odgovara za postovanje reda i tišinu u hotelu, za lični izgled i izgled službene uniforme, za pravilan odnos prema gostima, za disciplinu i red osoblja recepcije u smjeni, za pravilnu evidenciju hotelskih gostiju, za pravilno sprovođenje informacija i uputstava (ugovori o popustima, ugovori o kreditnim karticama, informacije o falsifikatima i dr.)
- Obavlja i sve druge poslove po nalogu Menadžera recepcije, i Izvršnog direktora.
- Osim poslova navedenih u popisu poslova i zadataka, zaposleni se obavezuje da obavlja sve druge poslove i zadatke koji u skladu sa propisima i standardima njegovog zanimanja spadaju u djelokrug rada.
Kvalifikacije:
- Poželjno višegodišnje iskustvo rada u hotelima visoke kategorije
- Neohodno poznavanje engleskog jezika, prednost poznavanje ruskog i ostalih jezika
- Neophodno radno iskustvo i rad u hotelskim softverskim programima
- Neophodno poznavanje rada u hotelskom programu OPERA
Beneficije:
- Zaposlenje i prijavu radnog odnosa
- Smještaj zaposlenih ili troškove prevoza
- Dva obroka dnevno
- Mogućnost ličnog i karijernog razvoja
- Rad u dinamičnom okruženju u hotelu sa 5* na obali Jadranskog mora
- Rad u okviru internacionalne prestizne grupacije The Leading Hotels of the World
Be part of our team and send us your CV via mail: gm@ananti.me
Ānanti Resort, Residences & Beach Club